mavebilleder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

Sky

silden85 skriver:

Rigtigt flot mave du har, uden strækmærker eller noget

1000 tak ...nej har indtil videre ikke fået et eneste strækmærke så 7-9-13 det håber vi holder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

silden85

Sky skriver:

1000 tak ...nej har indtil videre ikke fået et eneste strækmærke så 7-9-13 det håber vi holder...

jeg krydser finger jeg har desværre fået mange men bare den lille har det godt

Anmeld

24. oktober 2010

Fru.Mäes <3

IHHHA som tiden bare flyver nu!!

PUHA, tøser - der er altså ikke længe til vi begynder at POPPE børn ud!!! Jeg synes hvert fald jeg er tæt på efterhånden

Her er min mave så - i uge 36+4... Stadigvæk ikke voldsom stor, men bettemanden er skudt til at veje 2600 gram nu. SÅ han har det dejligt derinde

Jeg skal til scanning på tirsdag, da JM ikke ved hvordan han vender derinde.. Så det bliver lidt spændende at se - om han sidder op inde i Mors mave eller om han står på hovedet

Anmeld

24. oktober 2010

Kaufie

FrøkenHedegaard skriver:

PUHA, tøser - der er altså ikke længe til vi begynder at POPPE børn ud!!! Jeg synes hvert fald jeg er tæt på efterhånden

Her er min mave så - i uge 36+4... Stadigvæk ikke voldsom stor, men bettemanden er skudt til at veje 2600 gram nu. SÅ han har det dejligt derinde

Jeg skal til scanning på tirsdag, da JM ikke ved hvordan han vender derinde.. Så det bliver lidt spændende at se - om han sidder op inde i Mors mave eller om han står på hovedet

Det er godt nok en fin bette mave - jeg ville ikke have skudt dig til 36+..... 

Ja, nu begynder vi snart at poppe...... Siber, der skulle have PKS d. 5/11 fødte for et par dage siden....

Anmeld

25. oktober 2010

Sky

Sikke en fin mave...men nej den er hvert fald ikke lige så kæmpe som min men det må da kun være dejligt for dig

Held og lykke til scanning! - håber at prinsen vender den rigtige vej

Knus Sky

Anmeld

25. oktober 2010

Oxydation

min mave 35+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. oktober 2010

silden85

Oxydation skriver:

min mave 35+0

flot mave

Anmeld

25. oktober 2010

silden85

FrøkenHedegaard skriver:

Rigtigt flot mave du har

Anmeld

26. oktober 2010

isimaven

Sky skriver:

Så blev det tid til et ny billede fra mig (os)

Fra i morges hvor jeg er nu er 37+5

wauw så flot du er
og nu er det jo lige op over
spændende!!!

Anmeld

26. oktober 2010

isimaven

FrøkenHedegaard skriver:

ej hvor er du blevet flot
og pøj pøj med vendingen på onsdag !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.