Jeg er sgu mårløs.. Jeg arbejder selv i hjemmeplejen og ser mange demente borgere, og der der foregår i jeres sag er sgu langt fra i orden.
Selvfølgelig skal der være styr på piller, mad mv.
Det må virkelig være en hj.pleje gruppe der ikke har særlig meget forstand på det de laver. Hvad sker der hvis du kontakter visitationen på kommunen? Det er dem der visitere hjælpen, og hvis der er problemer med at hjælpen ikke bliver leveret til fulde tager de affære.
Nu ved jeg jo ikke hvilken en kommune det er. Men der SKAL ligge arbejdsplaner i alle hjem, så det netop ikke er tilfælde at der bliver hoppet over hvor gærdet er lavst.
Er der ikke mulighed for at hun kan komme på plejecenter? Det er i rigtig mange tilfælde det bedste for demente.
Hvad mener du med at de ikke vil skrive nogle steder at hun er syg?? Der skal jo stå i deres journalnotater at hun er udredt. Lægen skal jo også ind i sagen..
Gør mig en tjeneste.. DU SKAL VÆRE MOKKEN DER BROKKER SIG.. Min far røg ind i systemet for knap et år siden, og jeg brokker mig hvis der er noget jeg ikke syntes om..
Anmeld