Må jeg ik lige få jeres mening? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2010

Low

LN_ mor skriver:

Hej skønne quinder..

Jeg vil så gerne være lidt krativ til ham den lilles værelse. Jeg havde først lavet peter plys, men tænker at det måske skulle være noget andet, da det jo er meget almindeligt

Så fandt nogle bamser på nettet.

Jeg tegnede den lige af og farvelagde med farveblyant bare for at få en fornemmelse af hvordan det vil komme til at se ud..

Spurgte kæresten men han siger han er ligeglad med hvad det er, den lille skal nok blive glad for det.. (nogen ting forstår mænd bare ikke ) Så nu vil jeg lige høre jeres mening.

Min helt ærlige mening...

Den er skide sød hehe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

Trolde_mor

Malonde1985 skriver:

Jeg har malet Dora the explorer på Diannas væg på værelset. Dora og Boots som svæver i en lian., og ræven Hugo gemmer sig nede i hjørnet  hun er vild med Dora (malet den for et år siden, men hun elsker den stadigvæk). Den dag hun ikke bryder sig om Dora mere, vil jeg bare male den over og male noget nyt  den fylder hele den ene væg - eller sådan går tværs over væggen..

Jeg synes du skal prøve at gi dig i kast med noget maling på væg - det gør noget helt andet ved rummet  synes jeg

Ej hvor lyder det flot

Har du ikke lyst til at vise lidt billeder?

Anmeld

12. juni 2010

Trolde_mor

bondepigen skriver:

Den er vildt sød! Og er helt klart mere til den kære bamse der end Peter Plys, han er så brugt, som du selv siger.....

Ja, ikke?

Ej, er glad for at du syntes om den

Anmeld

12. juni 2010

Trolde_mor

Low skriver:

Min helt ærlige mening...

Den er skide sød hehe 

Uhh blev lige nervøs et øjeblik hehe..

Ej, er jeg glad for...

Anmeld

12. juni 2010

Malonde1985

LN_ mor skriver:

Ej hvor lyder det flot

Har du ikke lyst til at vise lidt billeder?

Jo prøver lige om jeg kan finde ud af det  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. juni 2010

Trolde_mor

Malonde1985 skriver:

Jo prøver lige om jeg kan finde ud af det  

:O Hvor ser det godt ud!

Hvordan har du fået det op på væggen? Projektor eller?

Anmeld

12. juni 2010

Malonde1985

LN_ mor skriver:

:O Hvor ser det godt ud!

Hvordan har du fået det op på væggen? Projektor eller?

Tak jeg har selv tegnet det op i stort format efter kig fra en bog hvor billedet var .. det er ik helt perfekt, men er nu alligevel godt tilfreds, og det er Dianna absolt også

Anmeld

12. juni 2010

Malonde1985

Malonde1985 skriver:

Tak jeg har selv tegnet det op i stort format efter kig fra en bog hvor billedet var .. det er ik helt perfekt, men er nu alligevel godt tilfreds, og det er Dianna absolt også

så nej ingen projekter el noget hjælp

Anmeld

12. juni 2010

Trolde_mor

Malonde1985 skriver:

:O Flot klaret.. Det ved jeg ski ikke lige om jeg kan, men du har helt klart motiveret mig til at tænke på at male noget på to af vægene i børneværelset!

Anmeld

12. juni 2010

Malonde1985

LN_ mor skriver:

:O Flot klaret.. Det ved jeg ski ikke lige om jeg kan, men du har helt klart motiveret mig til at tænke på at male noget på to af vægene i børneværelset!

Prøv  du skal jo self. bruge blyant og så kan du altid viske ud osv undervejs jo .. Go for it

Kram Malonde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.