Må jeg ik lige få jeres mening? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.712 visninger
30 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

Trolde_mor

Hej skønne quinder..

Jeg vil så gerne være lidt krativ til ham den lilles værelse. Jeg havde først lavet peter plys, men tænker at det måske skulle være noget andet, da det jo er meget almindeligt

Så fandt nogle bamser på nettet.

Jeg tegnede den lige af og farvelagde med farveblyant bare for at få en fornemmelse af hvordan det vil komme til at se ud..

Spurgte kæresten men han siger han er ligeglad med hvad det er, den lille skal nok blive glad for det.. (nogen ting forstår mænd bare ikke ) Så nu vil jeg lige høre jeres mening.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

K&S

Super sød

Anmeld

11. juni 2010

Mor-til-asta-09

LN_ mor skriver:

Hej skønne quinder..

Jeg vil så gerne være lidt krativ til ham den lilles værelse. Jeg havde først lavet peter plys, men tænker at det måske skulle være noget andet, da det jo er meget almindeligt

Jeg tegnede den lige af og farvelagde med farveblyant bare for at få en fornemmelse af hvordan det vil komme til at se ud..

Spurgte kæresten men han siger han er ligeglad med hvad det er, den lille skal nok blive glad for det.. (nogen ting forstår mænd bare ikke ) Så nu vil jeg lige høre jeres mening.

Det er da super sødt.. vil du putte billederne i rammer eller male op på væggen?

Anmeld

11. juni 2010

Mor-til-asta-09

LN_ mor skriver:

Hej skønne quinder..

Det er da super sødt.. vil du putte billederne i rammer eller male op på væggen?

Anmeld

11. juni 2010

MetteMTH

Den er godt nok nuser

Anmeld

11. juni 2010

Trolde_mor

forældre-til-Asta skriver:

Havde tænkt i ramme, ville male dem på lærred og så bruge de to farver der er gengangere i værelset, lyseblå og grøn... Og så komme en ramme udenom i hvid..

Men tror du det vil være pænere på væggen?

Anmeld

11. juni 2010

Mor-til-asta-09

LN_ mor skriver:

Havde tænkt i ramme, ville male dem på lærred og så bruge de to farver der er gengangere i værelset, lyseblå og grøn... Og så komme en ramme udenom i hvid..

Men tror du det vil være pænere på væggen?

Altså tror da nok det også kunne være flot på væggen..

Men er svært at sige, for så bliver farverne jo lidt mere skrappe

Men man kunne måske lave lidt a la bubbi bjørnene tema?? med skyer osv

Anmeld

11. juni 2010

DK

Sødt! Klart bedst i ide at komme det i ramme! Så kan du skifte det ud lidt nemmere, og putte billeder af jordbær, tigere eller hvad der nu optager barnet når det bliver lidt ældre. Det er RET hurtigt at børn bliver glade for at se ting de kan lide! Jeg tror kun min datter var ca. 8 mdr. da hun faldt i svime over nye jordbær-billeder på hendes væg.

Trods gode intentioner, så får man bare ikke så nemt malet væg-malerier over når først barnet er kommet, som man får printet fotos ud fra nettet og hængt i eksisterende ramme!

Knus

Anmeld

11. juni 2010

Trolde_mor

forældre-til-Asta skriver:

Altså tror da nok det også kunne være flot på væggen..

Men er svært at sige, for så bliver farverne jo lidt mere skrappe

Men man kunne måske lave lidt a la bubbi bjørnene tema?? med skyer osv

uh det var da en god idé... Dét må jeg lige prøve at se lidt nærmere på

Vil nemlig rigtig gerne have et tema derinde, men har bare syntes det har været enormt svært lige at finde noget jeg syntes passede perfekt..

Men kan godt li' idéen om det, faktisk

Ihh.. tak

Anmeld

11. juni 2010

BinaMor

det er sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.