Skal vi ikke præsentere os selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

Jules

Hvor hyggeligt i har ville fortælle om jer selv :) Kan se vi er vidt forskellige men alligevel har vi noget tilfælles :) Herligt :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Patrick07

Jamen så må jeg også heller  

Jeg Hedder Kristina er 23 år gammel jeg bor i Aalborg sammen med min kæreste Jimmie på 26 år og vores dejlige dreng patrick på 3 år (08.06.07) og vi venter os en lillebror d. 4 Oktober så det er self. vores 2. barn

Jeg er ved at udd. min som kontor ass. inden for admimistation, min kæreste er udd. Murer men har måtte stoppe pga. dårlig ryg og håndlede.. så han arbejde pt i en dus og efter sommerferien har han søgt ind på pædagog semnariet (staves).

Det var vist lidt om mig.. men i er velkommen til at skrive hvis i er nysgerrige

Anmeld

17. juni 2010

Slettet

Hej

Jeg hedder Annie (Swips..) og er 28 år. Jeg læser til Socialrådgiver på Aalborg Universitet og skal i gang med, at skrive min bacheloropgave her i sommer

Jeg er kæreste med Thomas på 38 år (han arbejder i forsvaret) og vi venter vores første barn sammen - både Thomas og jeg har i forvejen to børn, så vi bliver en stor familie

Mine guldklumper er Eva på 6 år og Janus på tre år...

Anmeld

25. juni 2010

sus34

Hej med jer.

Jeg hedder susanne ( sus34), er 34 år og jeg bor i midtjylland i en lille by mellem Silkeborg og Viborg.

Jeg har i forvejen 3 drenge på 11,8 og næsten 7 med min eksmand og de bor hos mig noget af tiden.

Lige nu er jeg gravid med en lille pige med termin den 26. oktober og jeg håber at kunne føde hende hjemme. Jeg var forlovet med hendes far og vi skulle have været gift i april, men han valgte at flytte i stedet for og om han vil være en del af hendes liv, ved jeg ikke rigtigt endnu... så hun bliver min og drengenes lille pige.

Jeg arbejder som meteorolog på flyvestationen i Karup, men glæder mig da allerede til jeg kan gå på barsel midt i sep... synes der er nok at se til med hus og have og drengene når man har det hele selv.

Knus fra susane

Anmeld

13. juli 2010

puttecolle

Jules skriver:

Hej alle sammen

Skal vi ikke præsentere dig selv? Så vi kan lære lidt om hinanden?

Jeg ligger ud

Jeg hedder Julie og er gravid for 3 gang! Jeg bor i Gudumholm (Ved Aalborg) sammen med min forlovede Kristian og vores søn Viktor fra sep 2008 og prinsessen i maven

Min første graviditet var med min ex. Vi fik desværre den besked at vores søn var alvorligt syg og vi valgte jeg jeg skulle have en abort i 23 uge (læs hele historien under sen abort)

Jeg er lige blevet færdig med 2 HF enkeltfag Dansk og samfundsfag. Jeg vil gerne læse noget psykologi,historie og engelsk så jeg kan læse til socialrådgiver.

Men leger lidt med tanken om at blive dagplejemor når jeg er færdig med min barsel i aug 2011. Hvis de mangler herude Kristian er 30,udannet elektrikker, men læser nu til ergoteraput. Så det er noget presset med hus,børn også være på su men vi klare os

Hvem er i piger?

super fed ide

jeg hedder Nicole og er 25 den.1.8 og kommer fra odense. jeg har en datter på snart 2 fra et tidliger forhold og hun er i pleje lige nu da kummonen tog hende pga jeg stod alene med hende. jeg er gift på første år og har bryllupsdag på fredag den.16.7 og min mand frank har taget den store datter til sig som sin egen og hun kalder ham også for far. Min mand går arbejdesløs lige nu indtil han skal på barsel, og jeg er under uddannelse som kok men er sygmeldt indtil jeg har født.

i min fritid laver jeg ikke så megt for tiden da jeg ikke er så mobil som jeg har været men håber da snart at det bliver lavet om så jeg kan få det godt  med mig selv igen...

er der andre fra odense?

Nicole 29+2

Anmeld

22. juli 2010

Bolette

Jeg vil lægge ud med "Bedre sent end aldrig"  Hehe..!

Jeg hedder Bolette, er 22 år og bor sammen med min kæreste Krestian på snart 27 år (til august). Vi har sammen vores lille hund Jason (udtales som Jason fra filmen Therkel i knibe)  Ham bruger vi meget tid på, går lange ture og hygger med ham. Han eeelsker børn og da vi venter vores første barn ( en lille dreng den 4. oktober ) er vi meeeget spændte på hvordan han tager imod ham!!! Vi håber de bliver de bedste venner!!

Vi besluttede i september 2009 at jeg skulle smide p-pillerne. Vi tog så en uges ferie i København den første uge i oktober og hyggede os  Hehe. Det skete der ikke så pokkers meget ved, så vi fortsatte og blev gravide i januar 2010!!! Vi glæder os helt vildt og er bare så lykkelige!!

Min kæreste er fra Ebeltoft og arbejder til daglig som slagter i Ebeltoft. Jeg arbejder i en telemarketingvirksomhed og vi bor i Aalborg i en skøn og hyggelig 3-værelses lejlighed

Med tiden kunne vi godt tænke os at flytte til Århus når vi får råd til et dejligt hus  

Det var lidt om mig og min familie

Anmeld

22. juli 2010

marhemor

Hej alle sammen

Tænkte at jeg også hellere må få præsenteret mig selv.

Jeg hedder Maria, er 31 år og bor på Lolland. Flyttede herned i januar måned, efter altid at have boet i +/- 20 km fra Kbh. Jeg smed p-pillerne i september 09 fordi min menstruation var kludret i det fuldstændig, og fordi min kæreste og jeg ikke ville have noget imod at få børn sammen. Vi har dog aldrig haft projekt baby kørende, men haft indstillingen at skete det så skete det, og det gjorde det sørme i midten af januar  (ved ikke om den enorme mængde sne havde noget med det at gøre, men hvad laver man ellers på Lolland når man er sneet inde  ) Så vi venter vores første barn d. 21. oktober

Desuden har vi en grand danois hvalp på 7 mdr, som vi også er meget spændte på hvordan hun tager imod den lille...

Jeg arbejder som sygeplejerske i en skadestue og kan godt mærke at tempoet på min arbejdsplads ikke helt stemmer overens med det tempo min krop efterhånden har lyst til at præstere. Går fra til lidt ferie inden barsel om 3 uger, glæder mig

Det var lidt om mig

Anmeld

26. juli 2010

norup81

Hej.

Jeg vil da også godt præsentere mig.

Jeg hedder Britt. Er 28 år og bor i Holstebro. Arbejder som hjælpemiddelterapeut i Herning kommune og gik fra på ferie i sidste uge for derefter at gå over i min barsel.

Bor sammen med min mand Peter, som han blev her i weekenden, hvor vi holdt vores brylluppet.

Peter er 35 år og er igang med at læse til elektriker - mangler 1,5år før han er færdig. Peter har været i militæret, men er nu stoppet.

Vi venter vores første barn - en lille dreng den 5 oktober. Hvilket vi glæder os rigtig meget til .

Det var vidst lidt om mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.