Hejsa alle sammen 
Jeg hedder Lea, fyldte 26 år i maj måned, og er gift med Martin på 30 år!!
Vi bor i en drømme-lejlighed på Amager, som vi har været ca. 2 år om at gøre færdig!! Vi har været igang med et KÆÆÆMPE projekt - lagt 2 lejligheder sammen.... revet ALT ned til grunden stort set, og bygget det op igen!! Nu er vi færdige og venter vores første barn ( en pige) i starten af oktober 
Vi begyndte projekt baby i oktober måned 09, og allerede i januar var jeg gravid... så det er jo gået ganske hurtigt!!
Jeg er uddannet pædagog og arbejder til dagligt i en skovbørnehave på Amager. Vores spejderhytte, som vi tager op til, ligger i Hareskoven og er simpelthen for SKØØØNT et sted... jeg eeeelsker det!!! 
Min mand Martin er oprindeligt uddannet elektriker , men da han for godt et år siden trængte til nye udfordringer søgte han ind på uddannelsen som loko-fører - og kom ind!! Han blir færdig her til juli!!!
Ellers kan jeg sige, at jeg er en RIGTIG sports freak... ELSKER al sport - både at dyrke det selv og at se det flimmeren... heheh!! Jeg har selv spillet håndbold stort set hele mit liv, og i ungdomsårene på ALLER højeste plan!!! Det er lige for tiden lagt en anelse på hylden, og i stedet står den på thai-bo og spinning 
Håber vi kan få en SUPER gruppe op at stå, så vi kan dele erfaringer, bekymringer, glæder, sjove historier og hvad vi ellers kan finde på!!! 
Mange
fra Lea 23+4
Anmeld