Skal vi ikke præsentere os selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.337 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

Jules

Hej alle sammen :)

Skal vi ikke præsentere dig selv? Så vi kan lære lidt om hinanden?

Jeg ligger ud

Jeg hedder Julie og er gravid for 3 gang! Jeg bor i Gudumholm (Ved Aalborg) sammen med min forlovede Kristian og vores søn Viktor fra sep 2008 og prinsessen i maven

Min første graviditet var med min ex. Vi fik desværre den besked at vores søn var alvorligt syg og vi valgte jeg jeg skulle have en abort i 23 uge :( (læs hele historien under sen abort)

Jeg er lige blevet færdig med 2 HF enkeltfag Dansk og samfundsfag. Jeg vil gerne læse noget psykologi,historie og engelsk så jeg kan læse til socialrådgiver.

Men leger lidt med tanken om at blive dagplejemor når jeg er færdig med min barsel i aug 2011. Hvis de mangler herude Kristian er 30,udannet elektrikker, men læser nu til ergoteraput. Så det er noget presset med hus,børn også være på su ;) men vi klare os :)

Hvem er i piger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

oo

god ide (selvom du jo godt kender mig )

jeg hedder Trine og jeg er 2. gangs gravid - 1. gangs fødende. jeg er 28 (halvanden måned endnu - og jeg klamrer mig til den!) og er gift med Søren som er 32 (om 14 dage). vi venter baby til oktober

vi har været igennem et langt forløb for at blive forældre. vi startede projekt baby i maj 2007. i maj 2008 flyttede vi til sydfyn fordi jeg læste (læser) på syddansk universitet og vi kunne altså spare 2000 kr om måneden på pendlerbilletten til mig (og ikke mindst et par tusinde i husleje i forhold til Nørrebro!). i december 2008 var vi igennem det 1. IUI forsøg på OUH fertilitetsklinik og jeg blev gravid, hurra! men det sad udenfor livmoderen og i 9. uge blev jeg indlagt med svære smerter på OUH og 2 dage efter fik jeg ønskebarnet fjernet ved operation. vi fortsatte med yderligere 5 IUI forsøg, for vi var jo uforklarligt barnløse med præcis cyklus, gode æg og flot sædtal og vi burde altså blive gravide! men det blev vi ikke. i december 2009 og januar 2010 holdt vi behandlingspause inden vi skulle starte i IVF'en og ja...så skete miraklet at jeg blev gravid helt naturligt (dvs på den gode gammeldags beskidte måde ) i januar og nu skulle der gerne komme et velbagt barn ud til os i oktober - forhåbentlig ved hjemmefødsel

jeg læser litteraturvidenskab med tilvalg i historie og Søren er uddannet fysiker med bifag i matematik fra Københavns Universitet og arbejder nu som underviser på Svendborg Gymnasium, det betyder at vi har meget arbejde der laves hjemme og det betyder at vi får en masse kvalitetstid sammen med vores abeunge vi satser stærkt på at rykke tilbage til Djævleøen når jeg er færdig med min kandidat i 2013...

Anmeld

11. juni 2010

Siber

God ide,

Jeg hedder Rikke (bruger navn Siber) jeg er 35, og har i forvejen 2 tøser Alma fra 180505 og Johanna fra 090707, og venter så et oktober barn. Jeg har fået 2 PKS da de begge lå i UK, så denne bliver også et PKS. Vi ved ikke om det bliver en dreng eller pige, og venter med at finde ud af det til den kommer ud.

Jeg er gift med Andreas der er 34, og vi er pt bosat i Norge, på Nesbru som ligger ca 25 km fra Oslo. Andreas er engineer og jeg selv er pædagog. Jeg arbejder i en børnehave på en 3 års avdeling og er pædagogisk leder. Vi er rigtig glade for vores liv her i Norge, vi har nu boet her i 1 år. Men jeg tror nu ikke at vi bliver her forevigt, men men lad os nu se.

Knus Siber, der pt ikke ved hvor langt jeg er henne, men ca. uge 17,18,19 stykker. Jeg skal til scanning igen tirsdag den 15, og der bliver terminen sat!

Anmeld

11. juni 2010

Anja

Jeg hedder Anja, og har 3 børn i forvejen. En bonussøn og to biobørn, Jonas fra 04, Elias fra 07 og Esther fra 08 . Når jeg ikke er på barsel eller sygemeldt pga besværlige graviditeter er jeg skolelærer.

Jeg har fået kejsersnit to gange, så denne gang er det igen kejsersnit, hvilket jeg har det helt fint med. Vi ved ikke, om vi venter en dreng eller en pige, da den lille bebs ikke ville afsløre det til MD scanningen, så vi venter spændt til baby kommer ud til os.

Håber at denne mødregruppe for alvor kommer i gang, for det er altså så hyggeligt, når det lykkes

Anmeld

11. juni 2010

Louisesam

Jeg hedder Louise, er 24 og venter mit første barn sammen med min fantastiske kæreste, Michael på 33 - en lille dreng - og vi glæder os sindssygt meget til at få lille Mikas, som han skal hedde, ud til os!

Vi bor på Amager, og jeg læser til sygeplejerske mens min kæreste har gang i lidt forskelligt: han er selvstændig og læser samtidig til tømrer (voksenudd.)  + han har to vikarjobs, når der ikke er noget at lave i firmaet og han ikke går på skole.

Michael er halvt finne, og det er blevet en tradition at vi tager til Finland om sommeren, hvor der bare er så fantastisk. Det kan virkelig anbefales, hvis man elsker naturen, som vi begge gør - jeg er blevet helt forelsket i landet og folket! Lille Mikas skal også med derop næste sommer for første gang    Navnet Mikas klinger en smule finsk, men er ikke finsk, men det er bl.a. derfor vi har valgt det! Hehe...

Ellers kan jeg fortælle at jeg elsker naturen, at male, musik og film! Førhen gik jeg meget i byen, men nu da jeg er gravid har jeg lært at nyde livets stille sider! Det er rigtig rart! Forbereder mig for alvor på at blive mor og "voksen" med ansvar 

Anmeld

11. juni 2010

misslea

Hejsa alle sammen

Jeg hedder Lea, fyldte 26 år i maj måned, og er gift med Martin på 30 år!!

Vi bor i en drømme-lejlighed på Amager, som vi har været ca. 2 år om at gøre færdig!! Vi har været igang med et KÆÆÆMPE projekt - lagt 2 lejligheder sammen.... revet ALT ned til grunden stort set, og bygget det op igen!! Nu er vi færdige og venter vores første barn ( en pige) i starten af oktober  

Vi begyndte projekt baby i oktober måned 09, og allerede i januar var jeg gravid... så det er jo gået ganske hurtigt!!

Jeg er uddannet pædagog og arbejder til dagligt i en skovbørnehave på Amager. Vores spejderhytte, som vi tager op til, ligger i Hareskoven og er simpelthen for SKØØØNT et sted... jeg eeeelsker det!!!

Min mand Martin er oprindeligt uddannet elektriker , men da han for godt et år siden trængte til nye udfordringer søgte han ind på uddannelsen som loko-fører - og kom ind!! Han blir færdig her til juli!!!

Ellers kan jeg sige, at jeg er en RIGTIG sports freak... ELSKER al sport - både at dyrke det selv og at se det flimmeren... heheh!! Jeg har selv spillet håndbold stort set hele mit liv, og i ungdomsårene på ALLER højeste plan!!! Det er lige for tiden lagt en anelse på hylden, og i stedet står den på thai-bo og spinning

Håber vi kan få en SUPER gruppe op at stå, så vi kan dele erfaringer, bekymringer, glæder, sjove historier og hvad vi ellers kan finde på!!!

Mange fra Lea 23+4

Anmeld

12. juni 2010

Christina31

Jeg hedder Christina, er 28 år og venter mit 3. barn til oktober. En lille aktiv dreng, som skal hedde Sigurd.

Vi har i forvejen 2 store drenge- Mikkel og Noah på henholdsvis 7 og 4 år. De glæder sig vildt meget til lillebror kommer til verden.

Jeg er uddannet indenfor administration, men går pt. hjemme pga mange smerter i ryggen efter en stor operation okt. 2009. Inden min sygemelding arbejdede jeg som direktionssekretær i en større virksomhed.

Min kæreste Thomas er 35 år, og uddannet socialpædagog.

Anmeld

13. juni 2010

JacobsMoar

Vil da også lige præsentere mig

Hedder Karina, er 21 år og bor i Nordsjælland sammen med min dejlige kæreste Rasmus på 24 år.

Vi besluttede i starten af 2010 (tror faktisk det var nytårsaften 2009-2010, hvor vi bare var os) at nu skulle det være, vi var forberedt på at det nok ville tage ihvertfald et stykke tid, da p-pillerne lige skulle ud af kroppen, men jeg stoppede med p-piller og mens kom bare aldrig, så det kalder man vist en fuldtræffer Vi var til MD d. 27/5, og vi venter en lille aktiv dreng..

Til daglig er jeg kontorelev, færdig til august, er heldigvis blevet fastansat.. Rasmus er maler-lærling og mangler 3 år, så han er kun lige gået i gang..

- Det var vist det, spørg hvis der er mere i vil vide, håber vi får gang i gruppen

Anmeld

13. juni 2010

anja1116

vil også lige præsentere mig.

Jeg hedder Anja og bor sammen med min kæreste Bo i Rødkærsbro tæt på Viborg.

Vi venter vores første barn til oktober, vi tror det bliver en aktiv dreng. Han sparker i hvertfald meget  Vi er meget spændte. Selvom Bo synes, at vi blev gravide temlig hurtige - i første forsøg. Tror gerne han ville øve lidt mere

Jeg er 27 og til hverdag er jeg skolelærer i en specialklasse. Jeg er meget glad for mit arbejde. Bo blier 30 i sommerferien han er landmand og vi bruger begge mange timer ud på hans arbjede. Han arbejder hjemme hos sine forældre. Elsker kontakten med dyrerne og især med hesten.

Det var lidt om mig og min familie

Anmeld

13. juni 2010

Louisemor

Jeg hedder Louise og er 25 år. Bor sammen med min forlovet Christian på 26.

Vi har sammen 3 dejlige børn, Noah Emil på 3,Merle Andrea på 2 og lille pigen Silje Marie på 9 mdr. Vi venter nummer 4 til Okt.

Min kæreste er udannet landmand med speciale dyr. I dag arbejder han på en gård. (Vi bor ikke selv på en gård)

Jeg er uddannet pædagogisk assistent og vil have en pædagog udannelse når jeg er færdig med at gå hjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.