Jeg sad lige og hylede rørstrømsk over netop dette i morges, da jeg sad og læste om uge 50 i mit blad om barnets udvikling i det første år. Pludselig så jeg, at oversigten sluttede om to uger og der stod ting som tillykke med dit barns første år og så en opsumering af, hvor meget der ville ske de næste år og jaaarhmen! Så blev jeg helt rørstrømsk og græd ned på mit blad :'(
Nova Maria kan også nå op på spisebordet og det har hun kunnet et stykke tid, så her står alting tæt på midten på bordene. En udmærket anledning til at få ryddet op i alle mine bunker, har det vist sig at være (C)
Tænkte faktisk lige på at skrive til dig (Kalija) i går, da jeg kiggede på Arthur på AG's IG-billeder. Han så så fornuftig-voksen ud på det billede med ham og Emily, hvor han venter på, at hun rækker ham noget legetøj (L)
Det var jeg faktisk også ved at hyle over... Den er helt gal med mig og min rørstrøm i disse dage! Jeg går også rundt og får klumper i halsen over, at hun snart flytter hjemmefra og DET kan jeg virkelig ikke holde ud at tænke på!!!!
Knus fra Birgitte
Anmeld