er ungerne ikke bare store når

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. juni 2008

ka li ja

de lige pludselig kan nå op på spisebordet med pølserne!!!!
ja jeg har lige været ved at rykke alting ind mod midten af bordet fordi den "lille" lømmel hiver fat i det hele!!!!

tank at det kommer som et chock for mig han vokser.... syntes bare det er så hurtigt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2008

Loggidut

jo her har jeg også en følelse af at holde tiden tilbage...det passer mig bare så godt med den størrelse tif har...og lysten til at sende hende afsted i pasning er da ikke voldsom...

jo kalaha...alt det pladder fra mig af...men de bliver sgu store nu!

Anmeld

19. juni 2008

Nadi

MEGET!!

Jeg kan slet ikke forstå at han er så stor, jeg synes jo stadig han er en lille bitte baby 8D Men det er han ikke... Ej jeg synes det er skønt at se ham vokse, men hold op vor går det hurtigt lige pt. Og synes det er vildt hvis Arthur kan nå op på spisebordet nu!

-Nadia

Anmeld

19. juni 2008

ka li ja

jamen det er bare så vildt!!!
jeg ville nyyyde ham så længe han var baby, og tiden måtte gerne stå stille. for nu går det så stærkt at min baby er væk! hmm måske man skulle få en mere engang alligevel....
ja det er syret nok han er blevet så høj!!!!!

Anmeld

19. juni 2008

birgittemarie

Jeg sad lige og hylede rørstrømsk over netop dette i morges, da jeg sad og læste om uge 50 i mit blad om barnets udvikling i det første år. Pludselig så jeg, at oversigten sluttede om to uger og der stod ting som tillykke med dit barns første år og så en opsumering af, hvor meget der ville ske de næste år og jaaarhmen! Så blev jeg helt rørstrømsk og græd ned på mit blad :'( Nova Maria kan også nå op på spisebordet og det har hun kunnet et stykke tid, så her står alting tæt på midten på bordene. En udmærket anledning til at få ryddet op i alle mine bunker, har det vist sig at være (C) Tænkte faktisk lige på at skrive til dig (Kalija) i går, da jeg kiggede på Arthur på AG's IG-billeder. Han så så fornuftig-voksen ud på det billede med ham og Emily, hvor han venter på, at hun rækker ham noget legetøj (L) Det var jeg faktisk også ved at hyle over... Den er helt gal med mig og min rørstrøm i disse dage! Jeg går også rundt og får klumper i halsen over, at hun snart flytter hjemmefra og DET kan jeg virkelig ikke holde ud at tænke på!!!! Knus fra Birgitte

Anmeld

19. juni 2008

ka li ja

nej jeg er da også et rigtig piv øre..... ja godt nok blev jeg tudere efter vi fik xander, men nu er den da helt galt.... jeg kan ikke tale om nogle ting uden at være ved at pive!!!:'( men det viser da at man i det mindste har følelser;) og den der fornuftig agtige arthur vi har os her, han er begyndt at slå. og når vi sigr nej, så skriiiiger han af grin!!! hvad skal det dog ikke ende med:D;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.