Rollo skriver:
Skal nok bare være sådan
Hvor længe ligger Ida ved hvert bryst??
Ca. 10-15 min og det er slet ikke altid hun spiser ved begge bryster. Nogle gange har hun nok i at spise de der 15 min ved et bryst og så vil hun ikke mere. Men jeg kan godt forstå din tvivl - jeg har netop den sidste uges tid været meget i tvivl også, idet hun har ændret spisevaner helt og hun græder nemlig også, når det ikke lige går, som hun vil (og så ved jeg jo ikke, hvad hun vil :0)! Men det er jo også lidt lettere for mig, fordi hun er så tyk og tager fint på - så behøver jeg jo ikke bekymre mig så meget, når jeg synes, hun ikke vil spise så meget. Jeg kan godt forstå, at du er nervøs for, om hun bliver mæt, men jeg tænker også, om du ikke kan tilbyde hende brystet lidt oftere, hvis hun vil have det og hvis du har mælk til det og så prøve at droppe MME'en!
Jeg har også lige læst, at når det er varmt her om sommeren, så skal man tilbyde dem brystet lidt oftere, fordi de så kan tage en tår af den tynde mælk, som så slukker deres tørst (ligesom at flaskebørnene får afkogt vand i flasken). Det beroligede mig lidt at læse, fordi jeg syntes, hun spise for kort tid nogle gange, men dette forklarer jo så hvorfor!
Anmeld