Til Jer med baby på 2-3 mdr ca

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2010

Tulle28

Rollo skriver:

Ja det kan sagtens være det. Blir din datter/søn?? mæt af 10 min ved hvert bryst???

Skulle måske lige sige at hun er 11 uger på mandag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Laura var en time om at spise dengang jeg brugte suttebrikker men da jeg stoppede med dem blev tiden pludselig skåret ned til ca. 10 min på hvert bryst. Sådan er det stadig nu hvor hun er knapt 4 måneder (bliver 4 mdr. om en uge).

Laura kan godt finde på at miste koncentrationen lidt, men så plejer jeg at bøvse lidt inden vi skifter fra det ene til det andet bryst og så spiser hun lystigt igen Alternativt, hvis hun ikke vil spise på 2. bryst, snakker og griner vi en masse og så vil hun pludselig gerne spise igen når hun bliver tilbudt

Tror du skal prøve dig lidt frem, men ikke give op for hurtigt og give mme'en!

Anmeld

11. juni 2010

Mor til L&S

Tulle28 skriver:

Datter:-) Ja nu gør hun, hun er blevet meget mere effektiv her på det sidste... I starten kunne jeg godt sidde og amme i en time ad gangen.... Gaaab. Og av mine bryster

Tvivler bare på om min datter blir mæt når hun gladeligt tager en flaske bagefter (og skal lige siges at hun normalt afviser den når hun ikk er sulten længere)

Anmeld

11. juni 2010

Tulle28

Rollo skriver:

Tvivler bare på om min datter blir mæt når hun gladeligt tager en flaske bagefter (og skal lige siges at hun normalt afviser den når hun ikk er sulten længere)

Det ved du jo bedst som hendes moar Men når du skriver at hun bliver sur, hvad gør hun så? Græder hun?

Anmeld

11. juni 2010

Mor til L&S

Caroline86 skriver:

Laura var en time om at spise dengang jeg brugte suttebrikker men da jeg stoppede med dem blev tiden pludselig skåret ned til ca. 10 min på hvert bryst. Sådan er det stadig nu hvor hun er knapt 4 måneder (bliver 4 mdr. om en uge).

Laura kan godt finde på at miste koncentrationen lidt, men så plejer jeg at bøvse lidt inden vi skifter fra det ene til det andet bryst og så spiser hun lystigt igen Alternativt, hvis hun ikke vil spise på 2. bryst, snakker og griner vi en masse og så vil hun pludselig gerne spise igen når hun bliver tilbudt

Tror du skal prøve dig lidt frem, men ikke give op for hurtigt og give mme'en!

vi plejer også at bøvse inden vi skifter til 2. bryst og det fungere bare fint, så vil hun nemlig lidt igen...

Kan godt være at jeg gir for hurtigt op.. men hun blir bare så ked efter de 10 min tid også selvom jeg holder en pause of prøver senere - laver så en flaske nogen gange og vupti så er den tømt.. hmm...

Men dejligt at læse at ca 10 min ved hvert bryst er normalt

Anmeld

11. juni 2010

Mor til L&S

Tulle28 skriver:

Det ved du jo bedst som hendes moar Men når du skriver at hun bliver sur, hvad gør hun så? Græder hun?

Ja græder og vil ikk tage brystet... kan være det betyder hun er mæt - kan jo læse at ca 10 min. ved hvert bryst er normalt

Det var bare fordi at hun med glæde tager flasken bagefter jeg blir itvivl..

Anmeld

11. juni 2010

Tulle28

Rollo skriver:

Ja græder og vil ikk tage brystet... kan være det betyder hun er mæt - kan jo læse at ca 10 min. ved hvert bryst er normalt

Det var bare fordi at hun med glæde tager flasken bagefter jeg blir itvivl..

Det kan jeg godt forstå. Hvis bare de dog kunne tale de små pus!

Nu har jeg aldrig prøvet at give flaske efter jeg har ammet, så jeg ved ikke om hun ville tage den... Men altså, hvis jeg var dig ville jeg prøve at droppe MME'en og se hvordan det går - tager hun fortsat på, er det jo ikke nødvendigt at supplere.

Anmeld

11. juni 2010

Mor til L&S

Tulle28 skriver:

Det kan jeg godt forstå. Hvis bare de dog kunne tale de små pus!

Nu har jeg aldrig prøvet at give flaske efter jeg har ammet, så jeg ved ikke om hun ville tage den... Men altså, hvis jeg var dig ville jeg prøve at droppe MME'en og se hvordan det går - tager hun fortsat på, er det jo ikke nødvendigt at supplere.

Ja det tror jeg at jeg vil prøve Tak!

Anmeld

11. juni 2010

Mor til L&S

Vil gerne høre fra flere hvor længe i ammer ved hvert bryst...

Anmeld

11. juni 2010

Tullebobs

Rollo skriver:

Lige et hurtigt spørgsmål..

Hvor længe ligger jeres baby ved hvert bryst v amning?

Liva er 10 uger og ligger 10-15 min ved første bryst og kortere tid ved 2. bryst... derefter gider hun ikke det mere, men tilbyder jeg hende mme bagefter spiser hun det med glæde...

Knus

Min søn, der er 10 uger idag, spiser i mellem 10-20 minutter ved det ene bryst, oftest når han lige er vågnet efter en lur. Så gider han ikke mere. Så leger vi , bader eller hvad vi nu skal - og får får han tilbudt det andet bryst inden han skal sove igen (ca. 1 1/2 time efter han vågnede). Noglegange tager han en tår andre gange ikke.

Kh Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.