Ag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2010

Marco2

Bamme skriver:

Orv mand, du skulle virkelig prøve de hybrider...

Ja, jeg vil også gerne forsøge, men slår nu rigtig langt med min jern.

Spiller kun med jern. Fra 4 - SW. Spiller ikke med køller overhovedet undtagen min driver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Bamme

Marco2 skriver:

Det er nu heller ikke som sådan pinligt, men det er en torn i øjet på min chef, fordi min vogn er fra et konkurrerende firma. Den er jo købt inden jeg blev ansat herude. Jeg har en bagboy og som sådan en dejlig vogn. Men må heller få mig en clicgear, så jeg har en af biksens egne vogne. Min chef er ikke såååå glad for at jeg render med den anden, men så må han jo forære mig en ny

Ag

Men øh.... Jeg tror ikke jeg er heeelt med. Din chef? Er det ham Lars K?

Hvis din den gamle er en 3-hjuler, og kan slåes sammen med bag'en på, og ellers i nowenlunde stand, kunne jeg godt være interesseret i at købe den af dig, NÅR han engang kyler sådan en Clicgear efter dig.

Anmeld

14. juni 2010

Bamme

Marco2 skriver:

Ja, jeg vil også gerne forsøge, men slår nu rigtig langt med min jern.

Spiller kun med jern. Fra 4 - SW. Spiller ikke med køller overhovedet undtagen min driver

4???????

SHIT mand, jeg kan ikke ramme en skid med mine jern. EN smule selvforskyldt, MEN jeg lavede jo ingen points med jernene. Skiftede til køller og hybrid, og SÅ kom pointsene. Min træner synes ikke det var så fedt jeg valgte at bruge køller, men ham om det.

Anmeld

14. juni 2010

Marco2

Bamme skriver:

Men øh.... Jeg tror ikke jeg er heeelt med. Din chef? Er det ham Lars K?

Nej, Lars har solgt biksen til en yngre udgave, som så er min chef Men biksen hedder Lars Kjær.

Anmeld

14. juni 2010

Bamme

Marco2 skriver:

Nej, Lars har solgt biksen til en yngre udgave, som så er min chef Men biksen hedder Lars Kjær.

What? -Jeg troede faktisk at dér hvor du jobbede, det var det sted som havde Lars K. firmaet som kunder?

Anmeld

14. juni 2010

Marco2

Bamme skriver:

What? -Jeg troede faktisk at dér hvor du jobbede, det var det sted som havde Lars K. firmaet som kunder?

Nej de var mine kunder da jeg var selvstændig. Og da jeg så ikke ville være det mere, ville de gøre alt for at jeg så kom ud til dem. Så der er jeg nu Så jeg arbejder med golf hver eneste dag

Ag

Anmeld

14. juni 2010

Bamme

Marco2 skriver:

Nej de var mine kunder da jeg var selvstændig. Og da jeg så ikke ville være det mere, ville de gøre alt for at jeg så kom ud til dem. Så der er jeg nu Så jeg arbejder med golf hver eneste dag

Ag

Fårk man, du er sgu da heldig!

Men hvad præcist er det du sidder og laver så?

-Jeg vil da godt melde mig til at teste udstyr!

Anmeld

14. juni 2010

Marco2

Jeg laver alt deres grafiske materiale.

Annoncer, brochurer, prislister, nyhedsbreve, hjemmeside opdateringer og alt sådan noget. 

Derudover tager jeg imod ordrer når de forskellige pro'er ringer og bestiller golfudstyr til fx. dig.

Og derudover har jeg ansvartet for at brande vores eget mærke til kvinder, Pink Ribbon Golf. Det udvikler, designer og producerer vi selv, og sælger det til forskellige lande. Jeg er med i hele processen og har efterfølgende kontakten til vore udenlandske distributører.

Synes det er spændende og alsidigt, og at det så er i golfbranchen er jo da kun et stort plus, når man nu selv har det som stor interesse

Ag

Anmeld

14. juni 2010

Bamme

Marco2 skriver:

Jeg laver alt deres grafiske materiale.

Annoncer, brochurer, prislister, nyhedsbreve, hjemmeside opdateringer og alt sådan noget. 

Derudover tager jeg imod ordrer når de forskellige pro'er ringer og bestiller golfudstyr til fx. dig.

Og derudover har jeg ansvartet for at brande vores eget mærke til kvinder, Pink Ribbon Golf. Det udvikler, designer og producerer vi selv, og sælger det til forskellige lande. Jeg er med i hele processen og har efterfølgende kontakten til vore udenlandske distributører.

Synes det er spændende og alsidigt, og at det så er i golfbranchen er jo da kun et stort plus, når man nu selv har det som stor interesse

Ag

Det lyder eddermame fedt!

Har selv sådan en Pink Ribbon skobag. Og en allweather handske.

Anmeld

14. juni 2010

Bamme

Har lige tjekket siden, Big max. Men kan simpelthen ikke greje hvaffor én som kan foldes sammen, med baggen på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.