Ag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.443 visninger
20 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

Bamme

48!!!!!!!!!

Yahoo!

Mangler 2 kaniner, that's it!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Marco2

HOLD NU KÆFT det går stærkt!!

Så flot!

Vi må snart lave en date hvor vi skal ud og spille og snadre lidt

Det ku' være hyl!

AG

Anmeld

12. juni 2010

Bamme

Marco2 skriver:

HOLD NU KÆFT det går stærkt!!

Så flot!

Vi må snart lave en date hvor vi skal ud og spille og snadre lidt

Det ku' være hyl!

AG

Jamen, hvornår kan du? -Og hvor? Her eller hos dig?

Satser på den 3. kanin på torsdag, og så den sidste torsdag i uge 26.

Fik du btw. min sms forleden vedr. en 3-hjuler?

Anmeld

12. juni 2010

Marco2

jamen vi må se om ikke vi kan en weekend, for jeg kan jo ikke hverdage pga. work.

Ellers har jeg ferie i uge 28 så der kan vi evt. finde en hverdag. Evt. kan Lars og Thomas tage med og så spise bagefter?

Fik godt din sms igår. Men kender ikke lige en 3-hjuler hvor du ikke skal tage bag'en når den skal slåes sammen... De fleste slåes sammen sved at forhjulet bliver bukket ind der hvor bag'en sidder.

Men jeg må lige høre derude. For evt big Max Lite+'en kan...

Men ellers skal du da ha' en Clicgear 3.0. Den fedeste vogn som kan slåes sammen til ingenting

AG

Anmeld

12. juni 2010

Bamme

Marco2 skriver:

jamen vi må se om ikke vi kan en weekend, for jeg kan jo ikke hverdage pga. work.

Ellers har jeg ferie i uge 28 så der kan vi evt. finde en hverdag. Evt. kan Lars og Thomas tage med og så spise bagefter?

Fik godt din sms igår. Men kender ikke lige en 3-hjuler hvor du ikke skal tage bag'en når den skal slåes sammen... De fleste slåes sammen sved at forhjulet bliver bukket ind der hvor bag'en sidder.

Men jeg må lige høre derude. For evt big Max Lite+'en kan...

Men ellers skal du da ha' en Clicgear 3.0. Den fedeste vogn som kan slåes sammen til ingenting

AG

Uge 28 er super for mig. 

Ved ikke lige om Hr. Bacon kan få fri engang i uge 28, da han jo også har ferie 29-30.

Ja, har faktisk set mig ret varm på sådan en Cllicgear, den er pisse lækker.

Hvad har du selv af vogn?

Og hvad var det nu for en putter du havde i kælderen?

Har du nogen hybrider du ikke bruger, gerne 27+ grader, I LOVE IT!

Anmeld

14. juni 2010

Marco2

Jeg vil ikke skrive hvilken vogn jeg selv har. Det er lettere pinligt...

Vil selv ha' en hvid clicgear men har bare ikke taget den med hjem endnu. Thomas har også en hvid clicgear.

Skal lige tjekke hvad der ligger i kælderen.

Og mht hybrider må jeg melde hus forbi. Jeg spiller ikke selv med hybrider og har derfor ikke købt et sæt hvor de er i.

Det nye sæt jeg har bestilt har dog hybrider i, men dem forventer jeg selv at komme til at spille med engang når jeg får overbevist min hjerne om at jeg sagtens kan spille med sådan nogle starutter

Anmeld

14. juni 2010

Bamme

Marco2 skriver:

Vil selv ha' en hvid clicgear men har bare ikke taget den med hjem endnu. Thomas har også en hvid clicgear.

Og mht hybrider må jeg melde hus forbi. Jeg spiller ikke selv med hybrider og har derfor ikke købt et sæt hvor de er i.

Det nye sæt jeg har bestilt har dog hybrider i, men dem forventer jeg selv at komme til at spille med engang når jeg får overbevist min hjerne om at jeg sagtens kan spille med sådan nogle starutter

Orv mand, du skulle virkelig prøve de hybrider...

Gad godt at have et komplet sæt, af hybrider, en enkelt putter og så lige et 8 jern, måske en enkelt 5 wood...

Btw: så er der noget arrangement her i byen 1. aug., hvor der er en turnering, hvor man kan invitere udenbys spillere med, vil du med, eller hvordan ser det ud med maven på det tidspunkt?

Anmeld

14. juni 2010

Bamme

Marco2 skriver:

Hvad koster sårn én Clicgear?

Hvorfor er det pinligt hvaffor en vogn du har? -Den kan UMULIGT være værre end min.

Anmeld

14. juni 2010

Marco2

Hvad koster sårn én Clicgear?

Hvorfor er det pinligt hvaffor en vogn du har? -Den kan UMULIGT være værre end min.

Det er nu heller ikke som sådan pinligt, men det er en torn i øjet på min chef, fordi min vogn er fra et konkurrerende firma. Den er jo købt inden jeg blev ansat herude. Jeg har en bagboy og som sådan en dejlig vogn. Men må heller få mig en clicgear, så jeg har en af biksens egne vogne. Min chef er ikke såååå glad for at jeg render med den anden, men så må han jo forære mig en ny

Ag

Anmeld

14. juni 2010

Marco2

Bamme skriver:

Btw: så er der noget arrangement her i byen 1. aug., hvor der er en turnering, hvor man kan invitere udenbys spillere med, vil du med, eller hvordan ser det ud med maven på det tidspunkt?

Ville rigtig gerne være med, men Emsen bliver jo 3 år den 2. august så der skal holdes fødselsdag i den weekend...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.