Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Marco2 skriver:Ja da. Skal snoggle med Grynt....AG
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ka li ja skriver:Loggidut skriver:FÅÅÅÅRK, HVOR ER JEG GLAD FOR JEG HAVDE MIT SOVEVÆRELSE DA I VAR HER....!!!! HAR I GROVSNAVET HINANDEN?8Dvar det da ikke meningen?????(?)(?)
Loggidut skriver:FÅÅÅÅRK, HVOR ER JEG GLAD FOR JEG HAVDE MIT SOVEVÆRELSE DA I VAR HER....!!!! HAR I GROVSNAVET HINANDEN?8D
ka li ja skriver:aj hende tror jeg slet ike jeg fik kysset!!! eller gjorde jeg.. jo måske... gjorde jeg lise???
Lise skriver:ka li ja skriver:aj hende tror jeg slet ike jeg fik kysset!!! eller gjorde jeg.. jo måske... gjorde jeg lise???No idea! :)) Men det kan nåes endnu (L)
Susan1978 skriver:Lise, jeg kan ta dig med til nørre Alslev station søndag morgen.. men jeg skal bare lidt tidligt afsted da jeg skal i mødre gruppe kl 12.. skal nok køre ved 10 tiden.. måske du kunne finde en futter der kører deromkring fra Nørre Alslev station. jeg har fundet noget der lignerFra: Nørre Alslev st Afg.10:11 22.06.08 Til: København H Ank.11:45 22.06.08 Susan
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128