anjada skriver:
Hej alle i kloge piger herinde
Jeg har virkelig krise lige nu.... Mine søde svigerforældre vil købe barnevognen til os, og det er bare sødt gjort af dem..... Men de vil købe en kombivogn barnevogn-klapvogn-autostol i et, og det er jeg ikke særlig vild med. Jeg vil bare gerne have en helt almindelig barnevogn
Så jeg vil spørge jer om i har erfaringer med den type vogn, både positiv og negativ??? Inden jeg brokker mig alt for meget hi hi
Hej 
Vi har bestilt en Emmaljunga Mondial Duo Combi - vi bor i lejlighed og skal have barnevognen stående i lejligheden, da den ikke må stå i opgangen, så for os var det også et spørgsmål om plads.
Nu ved jeg ikke, om I bor i lejlighed eller hus? Men jeg ved, at jeg personligt ville vælge en "alm." barnevogn, hvis jeg boede i hus og havde plads til at have den stående udenfor (beskyttet selvfølgelig).
Emmaljungas kombi-vogne har samme isolerende kasse som deres almindelig vogne (med mindre du vælger den billigste standard model, som har træbund) - den vogn vi har købt har også Thermo-base-bund.
Den største forskel på kombi og "alm." barnevogn er jo størrelsen, da kombivognen (i hvert fald Emmaljungas) er 10cm. mindre (80cm) i liggemål i barnevognsdelen, men den er stadig 90cm. i klapvognsdelen som også kan ligges helt ned, så barnet kan sove i den 
Håber I finder den bedste løsning for jer - og jeg tror helt sikkert at hvis du forklarer svigerne dine tanker på en stille og rolig måde, så vil de forstå, at du måske gerne vil have en almindelig barnevogn i stedet for en kombivogn 
Katja
Anmeld