anjada skriver:
Jeg har ikke fået af vide hvilket mærke de har i tankerne, for de kan ikke huske det, hi hi.... Så vi skal med ned i butikken og se den engang. Men jeg har fået lov til at få det sidste ord
jeg kan godt se det smarte i at vi på en gang får både klapvogn og barnevogn, men der går jo noget tid inden der bliver behov for en klapvogn, så jeg vil gerne have en helt almindelig vogn
de stakkels bedsteforlædre hi hi, de har det ikke nemt når baby's mor har sine ideer om hvordan tingene skal være
Nej, det kan godt være hårdt ved de kære bedster - og det bliver kun værre endnu, hehe
På den anden side må man jo formode at eftersom du er moar'en og den, der skal køre rundt med den lille guldklump, så er det vel også kun rimeligt, at du må bestemme, hvilken vogn det skal være
Jeg havde det på samme måde som dig - jeg ville gerne have en 'rigtig' barnevogn! Det var også det vi købte og har ikke fortrudt det, men er da sikker på vi også kunne være blevet glade for en kombi, hvis det var det vi havde fået. Vænner man sig ikke bare til det man har?? Nu har vi lige købt klapvogn og det er fedt at have de forskellige muligheder
Held og lykke med vognparksudvidelsen
Anmeld