Kombivognskrise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.093 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

anjada

Hej alle i kloge piger herinde

Jeg har virkelig krise lige nu.... Mine søde svigerforældre vil købe barnevognen til os, og det er bare sødt gjort af dem..... Men de vil købe en kombivogn barnevogn-klapvogn-autostol i et, og det er jeg ikke særlig vild med. Jeg vil bare gerne have en helt almindelig barnevogn

Så jeg vil spørge jer om i har erfaringer med den type vogn, både positiv og negativ??? Inden jeg brokker mig alt for meget hi hi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Mor-til-asta-09

Kan du ikke bare spørge om du ikke må få en alm barnevogn, da det er det du helst vil have

Men altså vi har en kombivogn, men fik den først da asta var 6 mdr, så ved ikke hvordan det er når de er små

Anmeld

10. juni 2010

starsofheaven

Haii

vi har en emmaljunga combi modual i creme læder.. og den er jeg super glad for, det en lækker barnevogn når baby er lille og en så en lækker klapvogn... jeg kan kun anbefale den her som vi har. pøj pøj med det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. juni 2010

millesofie

jeg har prøvet både den lille model og den store (hvis man kan kalde dem det)

jeg har selv en Stokke Xplory til Tinke og den er jeg super glad for

og den store jeg har prøvet var af mærket Trille og super god også, den var rar at køre med og den lignede en barnevogn var lige så lang det gode var bare at når så baby blev 1½ år ca kunne jeg skifte til klapvognen både fordi det var nemmere men også mere praktisk

men jeg er og bliver gladest for min STOKKE

held og lykke

Anmeld

10. juni 2010

Malene84

anjada skriver:

Hej alle i kloge piger herinde

Jeg har virkelig krise lige nu.... Mine søde svigerforældre vil købe barnevognen til os, og det er bare sødt gjort af dem..... Men de vil købe en kombivogn barnevogn-klapvogn-autostol i et, og det er jeg ikke særlig vild med. Jeg vil bare gerne have en helt almindelig barnevogn

Så jeg vil spørge jer om i har erfaringer med den type vogn, både positiv og negativ??? Inden jeg brokker mig alt for meget hi hi

autostol i også  ??? hvad er det for en?

Nå, jeg har en combivogn fra emmaljunga, og den er bare sååå god. Du vil jo sådan set også spare penge på at få en combivogn  så er klapvognen købt!!! Nu har jeg tvillinger, og ved ikke om det er derfor jeg er så vild med min vogn (da normale barnevogne til tvillinger er tung at danse med)!!! Men hvad mærke er det at de vil købe til dig? dem fra emmaljunga er altså virkelig gode.

Anmeld

10. juni 2010

Tulle28

Vi har en Urban Jungle / Mountain Buggy og er superglade for den. Den kan godt nok ikke bruges som autostol, men som barnevogn, klapvogn og babyjogger.

Anmeld

10. juni 2010

anjada

Malene84 skriver:

autostol i også  ??? hvad er det for en?

Nå, jeg har en combivogn fra emmaljunga, og den er bare sååå god. Du vil jo sådan set også spare penge på at få en combivogn  så er klapvognen købt!!! Nu har jeg tvillinger, og ved ikke om det er derfor jeg er så vild med min vogn (da normale barnevogne til tvillinger er tung at danse med)!!! Men hvad mærke er det at de vil købe til dig? dem fra emmaljunga er altså virkelig gode.

Jeg har ikke fået af vide hvilket mærke de har i tankerne, for de kan ikke huske det, hi hi.... Så vi skal med ned i butikken og se den engang. Men jeg har fået lov til at få det sidste ord jeg kan godt se det smarte i at vi på en gang får både klapvogn og barnevogn, men der går jo noget tid inden der bliver behov for en klapvogn, så jeg vil gerne have en helt almindelig vogn de stakkels bedsteforlædre hi hi, de har det ikke nemt når baby's mor har sine ideer om hvordan tingene skal være

Anmeld

10. juni 2010

klmf

anjada skriver:

Jeg har ikke fået af vide hvilket mærke de har i tankerne, for de kan ikke huske det, hi hi.... Så vi skal med ned i butikken og se den engang. Men jeg har fået lov til at få det sidste ord jeg kan godt se det smarte i at vi på en gang får både klapvogn og barnevogn, men der går jo noget tid inden der bliver behov for en klapvogn, så jeg vil gerne have en helt almindelig vogn de stakkels bedsteforlædre hi hi, de har det ikke nemt når baby's mor har sine ideer om hvordan tingene skal være

Nej, det kan godt være hårdt ved de kære bedster - og det bliver kun værre endnu, hehe

På den anden side må man jo formode at eftersom du er moar'en og den, der skal køre rundt med den lille guldklump, så er det vel også kun rimeligt, at du må bestemme, hvilken vogn det skal være Jeg havde det på samme måde som dig - jeg ville gerne have en 'rigtig' barnevogn! Det var også det vi købte og har ikke fortrudt det, men er da sikker på vi også kunne være blevet glade for en kombi, hvis det var det vi havde fået. Vænner man sig ikke bare til det man har?? Nu har vi lige købt klapvogn og det er fedt at have de forskellige muligheder

Held og lykke med vognparksudvidelsen

Anmeld

10. juni 2010

Skouboe

Vi overvejede en kombi-vogn med gik væk fra det igen og idag er jeg RIGTIG glad for den beslutning.

Min datter er rigtig lang og de der kombi-vogne har et liggemål for dværge eller deromkring.

Jeg er 174 og min mand er 2 meter, og vores datter slægter sin far på - hun er 16 måneder og bruger str. 92 i tøj og 98 i bodyer. Hun ville være vokset ud af barnevognsdelen (liggemål 79 cm) som 4 måneder og klapvognsdelen (liggemål 90 cm) som 14-16 måneder..

Anmeld

10. juni 2010

anjada

Skouboe skriver:

Vi overvejede en kombi-vogn med gik væk fra det igen og idag er jeg RIGTIG glad for den beslutning.

Min datter er rigtig lang og de der kombi-vogne har et liggemål for dværge eller deromkring.

Jeg er 174 og min mand er 2 meter, og vores datter slægter sin far på - hun er 16 måneder og bruger str. 92 i tøj og 98 i bodyer. Hun ville være vokset ud af barnevognsdelen (liggemål 79 cm) som 4 måneder og klapvognsdelen (liggemål 90 cm) som 14-16 måneder..

Det er også en af grundene til at jeg er imod kombi, for jeg vil da gerne kunne bruge barnevognen så lang tid det er muligt, og jeg har nemlig også læst at de er mindre i kassen, og at de heller ikke altid er så godt isolerede som en "rigtig" barnevognskasse er, og det er jo ret vigtigt, når baby har meldt sin ankomst i december, så skulle den jo gerne ligge varmt og godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.