Rasmus væltede bagover i den høje stol igår.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

751 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. juni 2008

Rasmine

I børnehaven!!!

Om morgenen samles alle børn i børnehaven til morgenmad
(pga. personalet først møder ind løbende)
Bordene i børnehaven er ret lave, så Rasmus fik lige fødderne på bordet, og satte fra!
Med det resultat at han væltede bagover og knaldede hovedet ned i gulvet.

Christ altså, ved ikke helt hvad jeg fik sagt da jeg fik beskeden.
Burde de ikke have haft ringet til mig?
Sådan noget gulv er jo ikke..."for småbørn", det er vel beton, belagt med en glat overflade.

Lars afleverede så i morges, og fik vist gjort klart for børnehaven at "det sker bare ikke igen"
Og det lovede de så.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2008

ivfmarie

føj sgu!!

Det MÅ da ikke ske sådan et sted - må det?
Jeg ville bestemt have sat pris på at have fået det at vide. Man skal da lige være opmærksom på hvordan unger ter sig resten af dagen efter sådan et fald, så jeg ville da gerne have haft mit barn hjem til "observation"....

Men han er vel ok den bette?

Marie

Anmeld

19. juni 2008

ka li ja

aj ja det mindste var sgu da lige at de kontaktede jer, så det kunne være op til jer hvad der skulle ske. hvis i nu gerne ville ha nogen til at kigge på ham!!!
er han ok??? ingen kvalme eller opkast?

Anmeld

19. juni 2008

Rasmine

Ja, synes da de burde have ringet.
jeg tænkte straks hjernerystelse. Han havde ikke haft nogen tegn på det, opkast osv.
Og så havde de lagt ham ud at sove kl. 10 (?)
(Det skete ca. 7.45)

Han har det fint, de sagde han lige græd 2-3 minutter.

Spurgte så hvad de havde tænkt sig at gøre.
"Eh, sørge for det ikke sker igen, og så sætte sæden på stolen en tand ned"

"Held og lykke sagde jeg så, så kan stroppen da ikke nå. Tænk Jer nu om"

Men må da være glad for at når nu det skete, at det så ikke var ned i radiatoren! Eller på en bordkant.
Og at der ikke skete mere, end der gjorde.

Men tiltroen er lidt væk lige nu.

Anmeld

19. juni 2008

ivfmarie

Mebach skriver:
Men må da være glad for at når nu det skete, at det så ikke var ned i radiatoren! Eller på en bordkant.

Puuuh - fy for den ja... dælme godt at det "kun" gik som det gik så...

Anmeld

19. juni 2008

Loggidut

har de slet ikke ringet til dig?

aj skete der noget yderligere med ham?

det bette pus, det er dølme synd for ham!

jeg kan godt forstå hvis du var vred!

Anmeld

19. juni 2008

Rasmine

Loggidut skriver:

har de slet ikke ringet til dig?

aj skete der noget yderligere med ham?

det bette pus, det er dølme synd for ham!

jeg kan godt forstå hvis du var vred!

Nej, de ringede overhovedet ikke.
Vi snakkede om det i aftes, og jeg sagde til Lars, at hvis JEG var pædagog, ville jeg slet ikke turde andet. Så HAR man ligesom kontaktet forældrene, og ville have ryggen fri, hvis der skulle ske noget.

Hende pædagogen som fortalte det, var også meget betuttet ved det. Meget endda.

Anmeld

19. juni 2008

Loggidut

det skal de fandme også være....reaktionen på sådan noget kan jo komme efter lidt tid...det er godt nok en ommer...det kan sgu ske, at de slår sig og vælter...men det kan da ikke ske at man glemmer at kontakte forældrene...

men på den anden side, hvis nu Rasmus var en af dem der slog sig on off hele tiden, så kan man jo heller ikke forstyre forældrene på en arbejdeplads...men de ved da du går hjemme...aj det er sgu en ommer Bacon, det er fejt de ikke har ringet til dig!

Anmeld

19. juni 2008

ka li ja

ja det mener jeg også slogs!!! jeg ville i hvert fald ha besked hvis det var tilfældet her!! de passer dit barn bacon!! så skal de fandme også passe ham, med hvad der dertil hører!! håber den er feset ind hos dem.... stakkels bette dreng da:'(

Anmeld

19. juni 2008

Nadi

Ej hva er det da for noget! De burde have haft ringet hvis de har skønnet at han blev påvirket af det, hvis du forstå hvad jeg mener. Men de har nok heller ikke ville bekymre dig unødvendigt, hvis han har virket frsik bagefter. Nå det så er sagt, kan jeg godt forstå at de fik besked på at dét absolut ikke skulle ske igen! For det skal det da bare ikke!!

Håber Rasmus er frsik og ved godt mod trods alt :)

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.