Manden nervøs for hjemmefødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2010

Tina2

Rosa skriver:

Niklas var ikke helt overbevist før vi havde været hos jordmoderen første gang og han så hvordan hun og hendes praktikant rev deres klaphatte i stykker over ideen. Så var det ikke så skræmmende for ham mere - måske du bare skal lade jordmoderen føre ordet?

Tror jeg også  Thomas var bestemt heller ikke begejstret for ideen om hjemmefødsel denne gang.... Men det hjalp da vi havde været ved JM første gang... Hun er en af de JM der har taget mod flest børn i DK og hun går SÅ meget ind for hjemmefødsler og vandfødsler :-))))

Iøvrigt vidste han jo godt hvor vigtigt det er for mig at føde i vand! Første fødsel var på briks og IKKE en sjov oplevelse!!!!!

2. gang fødte jeg i vand på sygehuset og det kunne jeg såmænd sagtens gøre igen, HVIS jeg var 100% sikker på en stue med kar og det er jeg ikke.... Derfor hjemmefødsel i vand:-) Kar er indkøbt

Så lad JM tale for sagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

Corn

Nu har jeg jo lige født herhjemme, og jeg smuttede ikke bare baby ud "som jeg plejer".. Men under hele forløbet var Søren fuldstændig roligog afslappet... Faktisk gik han ud og lappede barnevogn og overvejede at smide noget på grillen under forløbet.

Og her efterfølgende har han jo sagt, at det vil han sagtens turde anbefale andre... Og skulle vi have flere (vi forhandler stadig) så vil jeg kunne få en hjemmefødsel uden problemer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.