Nyt møde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2010

Daisy

Sanne og Nicklas skriver:

Hej piger.

Er der nogle som er med på et nyt måde ijuli månede Nicklas og jeg lægger gerne have/stue til.

så hvis der er stemning for det så skriv hvornår i ikke kan for vores skyld kan det osse godt være en eftermiddag.

Sanne og Nicklas

Det lyder spændende, meeen i Juli er jeg højgravid så det må jeg bare have til gode. Følger lige med og ser hvad det bliver til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Smil

Profilbillede for Smil

Hej Søde :-)

Alberte og jeg vil også gerne med, hvis vi må det :-) Kigger jo på siden, selvom jeg ikke skriver så meget :-)

Knus

Anmeld

11. juni 2010

line melias mor

Hej piger.

Er der nogle som er med på et nyt måde ijuli månede Nicklas og jeg lægger gerne have/stue til.

så hvis der er stemning for det så skriv hvornår i ikke kan for vores skyld kan det osse godt være en eftermiddag.

Sanne og Nicklas

hvor bor du henad?

Anmeld

11. juni 2010

SaNiNa

grinbidderen skriver:

hejsa.. er godt nok ik fra fyn, men hvis det er let at komme til osv og ik tager langt tid så ville vi nok gerne komme osse hvis vi må min søn er 21 mdr i juli.. har været til baby møde i odense før

Selvfølgelig må I det... det er ikke så sværtt a finde Odense

Anmeld

11. juni 2010

SaNiNa

Smil skriver:

Hej Søde :-)

Alberte og jeg vil også gerne med, hvis vi må det :-) Kigger jo på siden, selvom jeg ikke skriver så meget :-)

Knus

Hej Søde.

I er jo altid velkommen og I ved jo hvor vi bor og kommer til at bo

vi glæder os til at ser jer alle 3 i morgen og til Nicklas fødselsdag søndag.

Kram

Anmeld

11. juni 2010

SaNiNa

line melias mor skriver:

hvor bor du henad?

vi flytter i ny lejlighed ved ringvejen lige om lidt så det er ikke så svært at finde. der går busser lige ved siden af mod højby og 71 stopper lige ved sidden af.

Anmeld

11. juni 2010

line melias mor

åh det er så dejligt let for mig har 71 udenfor min dør

Anmeld

11. juni 2010

SaNiNa

Hvor er det dejlig med så stor tilslutning

Anmeld

11. juni 2010

4kløver

Hej piger.

Sanne og Nicklas

Hejsa vis vi bliver mange og du ikke har plads kan jeg godt se om jeg kan låne vores fælleshus (det er gratis)

Anmeld

11. juni 2010

SaNiNa

4kløver skriver:

Hejsa vis vi bliver mange og du ikke har plads kan jeg godt se om jeg kan låne vores fælleshus (det er gratis)

Det lyder da rigtig godt... men tror nu vi har plads nok. nok ikke hvis vi bliver 20-25 men ellers har vi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.