Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger.
Er der nogle som er med på et nyt måde ijuli månede Nicklas og jeg lægger gerne have/stue til.
så hvis der er stemning for det så skriv hvornår i ikke kan for vores skyld kan det osse godt være en eftermiddag.
Sanne og Nicklas
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
det syntes jeg lyder rigtig hyggeligt. vi vil hverfald gerne komme. vi kan de fleste dage
Iih det lyder godt
Er der ikke flere som har lyst til at være med?
Sanne og Nicklas skriver: Hej piger. Er der nogle som er med på et nyt måde ijuli månede Nicklas og jeg lægger gerne have/stue til. så hvis der er stemning for det så skriv hvornår i ikke kan for vores skyld kan det osse godt være en eftermiddag. Sanne og Nicklas
hejsa.. er godt nok ik fra fyn, men hvis det er let at komme til osv og ik tager langt tid så ville vi nok gerne komme osse hvis vi må min søn er 21 mdr i juli.. har været til baby møde i odense før
Jeg kunne godt være interesseret...Kan dog ikke i hverdagene.
Men i juli kan jeg d. 4. + 10. + 11.Herefter går jeg på sommerferie så der vil jeg helst ikke have nogle faste aftaler
grinbidderen skriver: hejsa.. er godt nok ik fra fyn, men hvis det er let at komme til osv og ik tager langt tid så ville vi nok gerne komme osse hvis vi må min søn er 21 mdr i juli.. har været til baby møde i odense før
Dig vil vi have med
Er da nødt til at se hvor stor Valdemar er blevet
TbCp skriver: Dig vil vi have med Er da nødt til at se hvor stor Valdemar er blevet
jamen det vil vi osse gerne men kommer halt an på hvor mange stop af og på toget vi ska.. det er intet problem til odrense station jo men der da michella/michelle ville holde var det for indviklet for mig.. ja ville osse være skønt at se jer igen og se liva the diva pigen
Jeg er også med
Det lyder da hyggeligt, jeg er også klar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128