I morgen kl 21.38 vil du være blevet 5 år, syntes at smerten gør mere og mere ond hvergang du fylder år. jeg savner dig virkelig, og det er jeg nok den eneste der gør, jeg forstår stadig ikke her så mange år efter at din familie ikke vil kendes ved dig, du er stadig en del af familien, men de vil ikke engang besøg dig. jeg følger at du kun er en del af mit liv.
jeg kan stadig ikke forstå hvorfor du skulle dø, stadig ikke..jeg har så mange ord jeg gerne vil sige men kan ikke få dem ud, jeg troede at jeg var kommer over det at du var der hvor du skulle være, men det er du ikke, jeg savner dig stadig utrolig meget efter så mange år.
du er nu blevet storebror, til en søster, hun har besøg dig, og skal også lære dig at kende, hvis jeg nå det.. fremtidne er så usikker, jeg ved ikke mere...
måske var der en mening med at vi skulle opleve det her, jeg kan bare ikke se den og kommer nok aldrig til dig..
folk omkring med forstår ikke hvordan jeg har det, de tror stadig at de skal bestemme, de kan ikke forstå at jeg vil have lov at være ked nu at jeg vil have lov at savner dig, jeg vil have lov at huske dig du er min og det vil du altid være også selv om du ikke længer er her, du er stadig min søn og jeg vil altid tælle dig med som mit barn...
Anmeld