Rumlen i maven ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

Patrick07

Louisesam skriver:

Ja, det er også noget underligt noget - jeg kommer hele tiden til at tænke på Alien, haha!! Det er så mærkeligt at tænke på, at der er et levende væsen inde i maven som skal ud på et tidspunkt!! 

EJ pu ha hold op  heheh

Dengang jeg ventede mig med patrick kaldte vi ham bønne.. for der lå han lige som en bøjet bønne i den ene side af maven så den anden var helt fald.. total uhyggeligt... og kunne ikke flytte ham selv om jeg puffede og puffede... glæder mig til at høre om alle de sjove ting der sker med din mave til den tid hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

marhemor

Louisesam skriver:

Præcis som du har det, havde jeg det også! Men ligepludselig i 22. uge begyndte det og så gik det stærkt - jeg gik fra ikke at have mærket noget (jeg ved af i hvert fald) til pludselig at mærke liv fra ham hver da - og nu er det hele dagen igennem!

Bare vent, det kommer lige pludselig

Jeg venter med tålmodighed... og glæder mig!! Er dog ikke så bekymret for på scanningen var alt som det skulle være, så kan ikke forestille mig at der er noget der er galt!

Anmeld

10. juni 2010

Bolette

Louisesam skriver:

Det er nok noget lignende min fornemmelse.... tror også måske jeg kunne mærke ham nogle uger før, har bare ikke vidst at det var ham der sparkede Men ja, fra uge 22. mærkede jeg ham også hver dag!

Det er bare skøøønt!!  Og de drenge giver den bare gas gør de, hehe!

Det gør de nemlig!! Jeg sidder her på arbejdet og kan mærke at han sparker rigtig meget!! Jeg har lige mærket det første gang uden på maven!  Det er bare en fed oplevelse!!!  Det mærkes helt anderledes end at mærke ham inde i maven... Har du prøvet det?

Anmeld

10. juni 2010

Louisesam

Patrick07 skriver:

EJ pu ha hold op  heheh

Dengang jeg ventede mig med patrick kaldte vi ham bønne.. for der lå han lige som en bøjet bønne i den ene side af maven så den anden var helt fald.. total uhyggeligt... og kunne ikke flytte ham selv om jeg puffede og puffede... glæder mig til at høre om alle de sjove ting der sker med din mave til den tid hehe

Hehe

Ej hvor skægt, det må ha' set sjovt ud udefra!! Synes sgu det er noget underligt noget det med børn i maven, haha 

Anmeld

10. juni 2010

Louisesam

marhemor skriver:

Jeg venter med tålmodighed... og glæder mig!! Er dog ikke så bekymret for på scanningen var alt som det skulle være, så kan ikke forestille mig at der er noget der er galt!

Nej nej, selvfølgelig er der ikke noget galt  Håber det kommer snart, så du også kan få lov til at nyde fornemmelsen!

Anmeld

10. juni 2010

Louisesam

Bolette skriver:

Det gør de nemlig!! Jeg sidder her på arbejdet og kan mærke at han sparker rigtig meget!! Jeg har lige mærket det første gang uden på maven!  Det er bare en fed oplevelse!!!  Det mærkes helt anderledes end at mærke ham inde i maven... Har du prøvet det?

Ej hvor dejligt  Jeg tror jeg har mærket det nogle gange udenpå maven, når jeg har ligget ned og holdt hænderne ovenpå den. Men synes det er svært at skelne om man nu mærkede noget, eller om det bare var fordi man kunne mærke ham indeni og man kunne forestille sig hvordan det ville føles udenpå! Men det skal nok komme...

Anmeld

10. juni 2010

marhemor

Louisesam skriver:

Nej nej, selvfølgelig er der ikke noget galt  Håber det kommer snart, så du også kan få lov til at nyde fornemmelsen!

Tak skal du have, venter  i spænding

Anmeld

10. juni 2010

Bolette

Louisesam skriver:

Ej hvor dejligt  Jeg tror jeg har mærket det nogle gange udenpå maven, når jeg har ligget ned og holdt hænderne ovenpå den. Men synes det er svært at skelne om man nu mærkede noget, eller om det bare var fordi man kunne mærke ham indeni og man kunne forestille sig hvordan det ville føles udenpå! Men det skal nok komme...

Hehe - ja, det er rigtigt  Det kan være svært at mærke begge ting når det hele jo foregår på og i ens egen krop

Men jeg er ikke i tvivl, tror nærmest man kunne se det på min mave  

Anmeld

11. juni 2010

Jules

Hvor fantastisk Det er så ubeskrivelig dejlig følelse

Jeg er 3 gangs gravid.. Og har en meget aktiv pige i maven... syntes næsten aldrig hun putter... Hehe.

Jeg mærkede allerede de små bobler i 15 uge. Og i uge 19 kunne jeg tydeligt mærke spark... Og omkring uge 22 kunne vi se det udenpå maven ... Hun er helt sikkert mere vild end Viktor... Hihi

Anmeld

11. juni 2010

Louisesam

EJJJJ!!! Jeg mærkede i går nogle kraftige spark da min svigermor var på besøg -  og så kiggede vi allesammen efter, og man kunne tydeligt se sparkene udenpå blusen!! Fantastisk  Svigermor blev også helt rørt ligesom min kæreste og jeg selv selvfølgelig!! Hvor er det altså skønt at vente sådan et lille vidunder!!   Jeg ELSKER at være gravid!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.