IIYYDRRKK! (Ikke baby)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. juni 2008

birgittemarie

Dette er bare et indslag om nervøsitet og mavekrampe til på lørdag 8( Altså til det arrangement, som jeg ENDELIG har fundet noget om på the WWW og som vi skal spille til +o(8(8D8(:-o:S+o(8( og jeg har drønenede brug for moralsk opbakning. Jeg frygtede/håbede lidt, at det var en mindre koncert og havde egentligt heller ikke fantasi til at forestille mig, at et sådant arrangement på Djursland og så i noget, der hedder Stensvad Mosebrugscenter kunne være meget andet end en samling bønder og nogle skolebørn 8D:$ og det der med, at vi var blevet udtaget sammen med 4 andre bands, fik mig til at undres over, at der overhovedet var 5 bands på Djursland 8D:$ Og så er det dem her, vi skal spille med: Share the ballerina http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=132152068 Look what I almost stepped in http://www.myspace.com/lookstep Via Viki http://www.myspace.com/viaviki Yestreen http://www.myspace.com/weareyestreen Marvell Hill www.marvelhill.com De er PISSE dygtige - måske med undtagelse af Yestreen, nok fordi de er så unge :$ - og ud over det, så spiller de alle sammen hård rock med undtagelse af Via Viki, der spiller noget reagga, ska, hip hop halløj. Den eneste fordel (?) jeg måske kan se ved det her, er at jeg er den eneste sangerinde... Men nej, du godeste, hvor er jeg ved at hyle af nervøsitet!! Også fordi vi hverken får trommeslager eller bassist med, så det bliver kun Michael og mig :'( Hjælp mig! Hvordan kommer man af med sådan en nervøsitet, så det kan blive bare nogenlunde muligt for mig at synge rent og huske mine tekster 8(+o(8( Knus fra Birgitte - og tusind tak, fordi du gad at læse mit ordskvalder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2008

ivfmarie

Altså søde BM... nu har jeg lige lyttet (ganske) lidt til de andre bands, og jeg vil til enhver tid langt hellere lytte til din vidunderlige stemme!!

hvad er det nu for et råd folk plejer at gi..?

"Bare forestil dig at alle de andre er nøgne - så blir du ikke så nervøs"

Og så skal du da bare tro på at I er gode nok - for det er I da!

Hvis ikke det var fordi jeg havde en date med en hel flok sindsyge tøser, så havde jeg stået på første række og givet "peace-tegn" til dig!!
-Hvis altså du ville love ikke at forestille dig mig uden tøj 8(!

Gi den gas søde!!

Marie

Anmeld

18. juni 2008

ka li ja

hahaha ja du må gerne forestille dig mig nøgen!!! så skal du nok komme væk fra alle de grimme tanker om de andre bands og din nervøsitet.

er du ikke normalt lidt nervøs når du går på scenen??
det skal man da være!!
nu har jeg ikke lige hørt de andre bands, men du skal da skide helt og holdent på hvad de kan.....
i skal bare gi den gas, og nyyyde i skal ud og optræde!!

knus fra karina, som håber i får en fantastisk oplevelse ud af det(L)

Anmeld

18. juni 2008

Helle30

Jeg har nu fået at vide, at man skal forastille sig, de allesammen sidder på toilettet.. Hmm.
Selvfølgelig går det BM, I er jo hamrende gode.

Hvis det bliver helt forfærdeligt, så du må smutte pga. nervøsitet, så er der en åben plads ved bålet i min have - du kommer bare, men husk guitaren.

- Helle

Anmeld

18. juni 2008

ivfmarie

Åh ja selvfølgelig.. Kalija og jeg har grebet sagen helt forkert an... Vi skulle jo have skræmt dig,BM, fra vid og sans så du slet ikke turde stille op - og så skulle vi nok komme forbi og hente dig med til Hawaiiiiii :D

Ej, fis med mig.. selvfølgelig kan du gi røvballe til de andre bands - du er jo dig, BM!!

Anmeld

18. juni 2008

birgittemarie

Tusind tak, søde tøse for mange opbyggelige ord (L) Dem vil jeg læse om og om igen, til på lørdag.

Jeg tror også, det er bedre for mig at forestille sig, at de sidder på toilettet... Har nemlig før prøvet den med de nøgne, men der blev jeg bare endnu mere nervøs og forlegen over at skulle spille for sådan en flok ublu naturister 8D

En anden ting er... Tale. Fra mig på scenen. Det her er jo sådan set kun 2. gang, vi er ude at spille offentligt med udelukkende egne numre og sidste/første gang fortalte jeg lidt om sangene, men det tror jeg altså ikke, at jeg tør på lørdag til sådan et kæmpe arrangement fyldt med fulde unge mennesker, der må formodes mestensdels at være kommet for at høre hård rock. Så tror I ikke, at jeg sagtens bare kan sige, hvad numrene hedder og så spille dem? Jeg behøver vel ikke stå og fortælle personligheder til sådan noget? Jeg har fuldstændig glemt, hvad jeg selv synes om, at bands gør, når jeg er ude at høre musik 8(

Og igen: Tusind tak fordi I gider svare og gøre jer tanker om mine komplet ubabyske skrupler (L)

Knus fra Birgitte

Anmeld

18. juni 2008

ivfmarie

Du skal nok holde dig fra lange dybe forklaringer... Men sig da et par ord med en fræk og kælen stemme - så skal du nok få opmærksomhed (fra ca halvdelen i hvertfald ;))

Jeg gad nu godt høre jer spille - jeg håber I bliver verdensberømte og kommer på tour, så vil jeg være sgu groupie (C)

Anmeld

18. juni 2008

birgittemarie

ivfmarie skriver:

Du skal nok holde dig fra lange dybe forklaringer... Men sig da et par ord med en fræk og kælen stemme - så skal du nok få opmærksomhed (fra ca halvdelen i hvertfald ;))

Jeg gad nu godt høre jer spille - jeg håber I bliver verdensberømte og kommer på tour, så vil jeg være sgu groupie (C)

Hi hi (L) Det lyder som en god idé. Tror endda nok, jeg kan mande mig op til det, når jeg nu står sammen med så mange hard asses (C)

Og du kan sgu blive kor sild, kan du. Jeg erindrer, at du tværede mig ud et par gange i Singstar hos Loggi 8D

Og gid, det dog ikke var samme dag som festen :( Jeg ville så gerne med og køre med dig og Sloggs og synge lange lange sange... Og jeg gad ved grød også godt have dig som publikum på lørdag! Så skulle jeg nok holde dig udenfor mine nøgen/toilet fantasier (H)

Anmeld

18. juni 2008

Nadi

Du forestiller dig da bare puplikum i undertøj eller nøgne :D

Jeg tror på at I nok skal gøre det super godt, og det er da helt klart en fordel at du er den eneste sangerinde!

Mit bedste råd er: ta en dyb indånding og slap af og nyd det (H)

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.