Oliver's dp er gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. juni 2008

Nadi

Så nu skal han et nyt sted hen igen igen igen! Det er heldigvis først til november, da hun "kun" er 10 uger henne... Jeg er selvfølgelig rigtig glad på hendes vegne og håber ikke der sker noget. Men synes det er rigtig synd for Oliver at han skal et helt nyt sted hen, det er nr 4 dp han så er hos, da han har været ved to gæste dp'er allerede + hans normale. Men det er ihvertfald rigtig godt for hende! -Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2008

bette

godt for hende men skidt for lille ollie..

synes dælme ikke det er helt fair overfor ham.. men dejligt at han bare tager det pænt.. men jeg ville dælme også være træt af at skifte dp hele tiden..

håber det snart lykkedes at få en fast dp som ikke smutter fordi hun er preg eller lign..
godt min dp har masser af børn så hun skal vist ik have flere..

men skifter dog alligevel pga. afstanden.. desværre.. er jeg sku ked af.. men sådan er det jo bare

Anmeld

18. juni 2008

ka li ja

aj det ville jeg bare være skide træt af!!!
vi bøvlede også rigtig meget i starten med alexanders dp..

hvis jeg var dig ville jeg ringe på kommunen i morgen og hører om han kunne komme at andet sted hen, med det samme. men det er bare mig:)

knus

Anmeld

18. juni 2008

Mie A

Skod skod skod...:(

Ja er der så meget andet at sige end: VUGGESTUE :):):)

Knus Mie :D:D

Anmeld

18. juni 2008

MrsMartens

Æv, hvor er jeg glad for at vores dp er for gammel til flere børn!! Bare hun så er klar til 1. aug. og ikke har stress mere!!

Anmeld

18. juni 2008

Nadi

Jeg vil gerne at han bliver hos hende han er ved nu. Synes nemlig hun er samdder sød og kemien er bare [k]SÅ[/k] god. Jeg vil nødigt flytte ham igen meget snart, synes at nu må der godt komme lidt ro på før han skal flyttes en gng til. Håber lidt på at der bliver plads ved gæste dp'en til den tid! Så kryds fingre! Jeg vil helst ikke have ham i vs, ved ikke hvad det er. Har det bare bedst med dp, måske fordi jeg selv have været i dp og jeg har heller aldrig gået i børnehave... [rød]Bette har du fundet en ny så?? Kan godt du er træt af afstanden, ville jeg godt nok også være!![/rød]

Anmeld

19. juni 2008

Juniors mor

-ja når det er fra ens DP er det da med blandede følelser, at man modtager sådan en nyhed.
Håber for jer, at der bliver plads ved gæste DPéren, så det trods alt er en han kender lidt, han kommer over til....

Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.