Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så vidt jeg har kunne læse mig frem til, smitter det kun når det er i udbrud og lige efter et udbrud..
Hvis du googler herpes så skulle der gerne komme en hel masse om det.
Har fået skidtet.... Jeg søger på google, men kan intet finde.... Smitter man med Herpes når det ikke er i udbrud? Jeg tænker på i forhold til et nyt forhold engang i fremtiden.. Håber på hjælp...
Det må være Herpes Genitalis du skal søge efter
Se evt her: http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/herpesgenitalis.htm
ikke når det ikke er i udbrud...er jeg ret sikker på. min ene søster har det og det er kun når det er i udbrud at hun fx skal dyrke beskyttet sex eller vi ikke må drikke af samme glas. desuden skal man være opmærksom på at det er vigtigt at oplyse om i forbindelse med graviditet...vist primært fødsel
Anonym skriver: Har fået skidtet.... Jeg søger på google, men kan intet finde.... Smitter man med Herpes når det ikke er i udbrud? Jeg tænker på i forhold til et nyt forhold engang i fremtiden.. Håber på hjælp...
Jeg kender en som har det og det smitter kun i udbrud.
Tror nok der er ca. 5 procent chance for at det smitter, når det ikke er i udbrud...
Det smitter kun når det er i udbrud, men det kan være vanskeligt at vide hvornår det er i udbrud - hos nogle klør det meget, hos andre slet ikke.
Du kan i øvrigt føde normalt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128