Hjælp til valg af nokia-mobil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2010

NoName

Maise skriver:

tak for tip. har fundet en til 1859 på cdon.com er det dyrt?? altså uden abb. ja tænker nemlig at købe et 8BG til 189-,

Kan ikke huske hvad min stod til, men har også købt den med abb...

men sys det lyder ok...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Mor Til Julie<3

Jeq har en Samsung SGH-U800
Oq den er jeq sQ enliq meqet qod får ...
Qav 1 krone for den men den står normalt til omkrinq 2700 kroner unden abb ...

Anmeld

8. juni 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

Ha ha...! ;-) Fair nok! Min kostede kun 1 kr. Så det er ikke fordi det kostede en mega løn :-) Og 500 kr fast pr. mrd for fri tale.

God jagt :-) Og .....held og lykke med eksamen?? Er du mon færdig allerede inden sommer??

Knus

Jeg har købt den nu.. I lilla.. Tøsemobil Den kommer en af de nærmeste dage.. Glæder mig!!

Jeg har eksamen om en uge og 14 dage frem. Skriftlig.. Og derefter er der kun et år tilbage. bliver fantastisk!!

Anmeld

8. juni 2010

otlitrom

Nu har jeg købt en telefon Nokia 6700 slide i lilla. Håber den når at komme, inden vi tager på ferie!!

Anmeld

8. juni 2010

lisbethita

kitty skriver:

Jeg har købt den nu.. I lilla.. Tøsemobil Den kommer en af de nærmeste dage.. Glæder mig!!

Jeg har eksamen om en uge og 14 dage frem. Skriftlig.. Og derefter er der kun et år tilbage. bliver fantastisk!!

FEEEDEST.... må straks ind og se hvilken tlf det er ;-)

Spændende med eksamen!! '

Hey...så du forresten Morten og Peter i dag?? Elsker at se de to gæve og søde gutter. '

KNUS

Anmeld

8. juni 2010

lisbethita

kitty skriver:

Nu har jeg købt en telefon Nokia 6700 slide i lilla. Håber den når at komme, inden vi tager på ferie!!

Hvor skal I hen?? Ihhhhh jeg kommer til at savne Toscana i cabriolet'en i år :-( Men nå....vi tager et smut til Tyrkiet i sviger-bassens hus til september så :-) 

Feeed tlf :-) Men kan ikke finde den i lilla??? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.