Hjælp til valg af nokia-mobil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2010

Soap

kitty skriver:

Har ikke råd til en iPhone, da jeg skal købe uden abbonnement.. Ellers havde jeg bestemt kigget efter en..

Prøv tjek dba og gul og gratis efter en brugt inden du afskriver den helt , der er mange som sælger den efter kort brug hvor garanti and all stadigt er gældende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

ME TOO , he he;-) 

Det gad jeg også godt, meeen... Det må være næste år, når jeg er uddannet. Så skal der shoppes for min "høje" løn

Anmeld

8. juni 2010

otlitrom

Soap skriver:

Prøv tjek dba og gul og gratis efter en brugt inden du afskriver den helt , der er mange som sælger den efter kort brug hvor garanti and all stadigt er gældende 

Har prøvet, men jeg frygter bare så meget at blive snydt...

Anmeld

8. juni 2010

Soap

kitty skriver:

Har prøvet, men jeg frygter bare så meget at blive snydt...

Prøv qxl eller trendsales, der er en anden sikkerhed ellers kan du jo vælge søge i din omegn så du selv kan tage ud og hente den og tjekke er den er i orden inden pengene bytter hænder 

Anmeld

8. juni 2010

otlitrom

Soap skriver:

Prøv qxl eller trendsales, der er en anden sikkerhed ellers kan du jo vælge søge i din omegn så du selv kan tage ud og hente den og tjekke er den er i orden inden pengene bytter hænder 

Har prøvet at kigge, men det er simpelthen mere end jeg har - og vil give- for en telefon lige pt...

Anmeld

8. juni 2010

Maise

noname skriver:

Jeg har en Nokia 6700 Classic den er jeg bare super glad for...

Ved ikke lige med slide modellen, men classic kan jeg da anbefale...

ihhh sådan en vil jeg have uden abonnement. ved du hvor på nettet man kan købe den uden abonnement?? skal man købe noget specielt kort til mobilen a la sd-kort eller lign. ??

Anmeld

8. juni 2010

NoName

Maise skriver: