Hjælp til valg af nokia-mobil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2010

Soap

kitty skriver:

Har ikke råd til en iPhone, da jeg skal købe uden abbonnement.. Ellers havde jeg bestemt kigget efter en..

Prøv tjek dba og gul og gratis efter en brugt inden du afskriver den helt , der er mange som sælger den efter kort brug hvor garanti and all stadigt er gældende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

ME TOO , he he;-) 

Det gad jeg også godt, meeen... Det må være næste år, når jeg er uddannet. Så skal der shoppes for min "høje" løn

Anmeld

8. juni 2010

otlitrom

Soap skriver:

Prøv tjek dba og gul og gratis efter en brugt inden du afskriver den helt , der er mange som sælger den efter kort brug hvor garanti and all stadigt er gældende 

Har prøvet, men jeg frygter bare så meget at blive snydt...

Anmeld

8. juni 2010

Soap

kitty skriver:

Har prøvet, men jeg frygter bare så meget at blive snydt...

Prøv qxl eller trendsales, der er en anden sikkerhed ellers kan du jo vælge søge i din omegn så du selv kan tage ud og hente den og tjekke er den er i orden inden pengene bytter hænder 

Anmeld

8. juni 2010

otlitrom

Soap skriver:

Prøv qxl eller trendsales, der er en anden sikkerhed ellers kan du jo vælge søge i din omegn så du selv kan tage ud og hente den og tjekke er den er i orden inden pengene bytter hænder 

Har prøvet at kigge, men det er simpelthen mere end jeg har - og vil give- for en telefon lige pt...

Anmeld

8. juni 2010

Maise

noname skriver:

Jeg har en Nokia 6700 Classic den er jeg bare super glad for...

Ved ikke lige med slide modellen, men classic kan jeg da anbefale...

ihhh sådan en vil jeg have uden abonnement. ved du hvor på nettet man kan købe den uden abonnement?? skal man købe noget specielt kort til mobilen a la sd-kort eller lign. ??

Anmeld

8. juni 2010

NoName

Maise skriver:

ihhh sådan en vil jeg have uden abonnement. ved du hvor på nettet man kan købe den uden abonnement?? skal man købe noget specielt kort til mobilen a la sd-kort eller lign. ??

Ved ikke hvor den er billigst uden abb.

men kig på mobilpriser.dk måske der kommer noget frem der...

jeg har ikke købt ekstra kort til den, der sidder et micro SD kort på 1GB i den, men der kan jo købes et større hvis man vil...

Anmeld

8. juni 2010

Sommerfuglelarven

Jeg har en Nokia N97 mini, og er super glad for den - jeg skulle lige vænne mig til den, men nu vil jeg sige at det er den bedste telefon jeg nogensinde har haft

Anmeld

8. juni 2010

Maise

noname skriver:

Ved ikke hvor den er billigst uden abb.

men kig på mobilpriser.dk måske der kommer noget frem der...

jeg har ikke købt ekstra kort til den, der sidder et micro SD kort på 1GB i den, men der kan jo købes et større hvis man vil...

tak for tip. har fundet en til 1859 på cdon.com er det dyrt?? altså uden abb. ja tænker nemlig at købe et 8BG til 189-,

Anmeld

8. juni 2010

lisbethita

kitty skriver:

Det gad jeg også godt, meeen... Det må være næste år, når jeg er uddannet. Så skal der shoppes for min "høje" løn

Ha ha...! ;-) Fair nok! Min kostede kun 1 kr. Så det er ikke fordi det kostede en mega løn :-) Og 500 kr fast pr. mrd for fri tale.

God jagt :-) Og .....held og lykke med eksamen?? Er du mon færdig allerede inden sommer??

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.