Så kommer hverdagen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. juni 2008

Plysbjørnen

for mig også +o(... Ja jeg skal starte med at arbejde, i morgeneftermiddag kl 14.00 skal jeg stille på arbejde :'(... Og nej jeg gider ikke, for det første er det et dødsygt arbejde på en fabrik, for det næste så skal jeg køre skifte hold, det vil sige at jeg hver anden uge kun ser min dejlige datter 1 time om morgenen klokken lort, hvor jeg er nød til at stå op for at være lidt sammen med hende og min kæreste inden de skal afsted... For det næste er det nogen røvsyge kollegaer jeg har, kan mindes at de 8 måneder jeg var der før jeg skulle på barsel var der stort set ingen (kun 2-3 stk) der snakkede med mig... Så det er just ikke lysten til at komme tilbage der driver værket... Ja kunne bare søge andet arbejde, men hvem respekt for sig selv ansætter en der har 3 måneder til barsel... Og som min kæreste siger det er jo ikke så længe, rigtigt skal arbejde 4 uger og 2 dage så skal jeg holde 5 ugers sommerferie der efter skal jeg lige arbejde 3 uger og 2 dage så går jeg på barsel igen... Men bare tanken om at skulle derned er ved at tage pippet fra mig... Nå bare lidt galde fra min side... Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 23+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2008

Anja

Det lyder godt nok ikke så rart Betinna.

Det er rigtigt øv at du skal tilbage til sådan et job, men set fra den positive side, ja så er det jo sammenlagt kun ca 2 mdr du skal være der før du går på barsel igen og så må du jo virkeligt lægge kræfter i at søge andet jo når næste barsel er ved at være slut :)

Anmeld

18. juni 2008

Astrid P

Øv, Betina.

Jeg håber for din skyld at tiden kommer til at flyve afsted de sidste måneder på dit skod-job. Så må du finde noget med bedre kolleger når næste barsel ender...

KH Astrid

Anmeld

18. juni 2008

Plysbjørnen

Kender jeg mit arbejde ret, kommer jeg til at sidde på min dertil inrettede bagdel, og tage en dims og en dingenot stoppe i en maskine og trykke på en knap...

Skal der ud over også passe en maskine, som hvis den køre ordenligt skal have stumper 2 gange om dagen, og ca 1 gang i timen tager man en stabel bakker (med emner) ud i den anden ende...

Men jeg skal nok finde en metode så det bliver bare lidt sjovt at være der, håber jeg...

Men jo skal til at søge andet arbejde når det nærmer sig at næste barsel er slut, så har jeg også god tid at finde ud af hvad jeg har lyst til... For det ved jeg nemlig ikke helt, andet end at det ikke skal indkludere aftenarbejde (vil gerne være sammen med mine børn)...

Betina1978

Anmeld

18. juni 2008

Loggidut

suk, jeg har ondt af dig, og glæder mig heller ikke til at det er min tur til at starte op!

Anmeld

18. juni 2008

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

suk, jeg har ondt af dig, og glæder mig heller ikke til at det er min tur til at starte op!

Tark det var sødt sagt, tror som end ikke det havde været så hårdt at skulle starte op, hvis det bare ikke var det arbejde...

Anmeld

18. juni 2008

bette

lyder da bare monster træls med det job..!!!

hvad arbejder du med?

jeg var rimelig mukken over mit job siden tirsdags i sidste uge.. men idag hvor jeg er kommet på en ny linie... så er mit humør bare steget til tops..! det er meget mere spændende.. og jeg føler jeg laver noget hele tiden.. istedet for og stå og glo.. det er bare ikke mig.. vil helst være igang hele tiden ellers falder jeg dælme i søvn..

kan godt forstå du vil arbejde om dagen istedet for aften.. må ikke være særlig fedt ikke at tilbringe ret meget tid med børnene..(H)

Anmeld

18. juni 2008

Plysbjørnen

bettemouse skriver:

lyder da bare monster træls med det job..!!!

hvad arbejder du med?

jeg var rimelig mukken over mit job siden tirsdags i sidste uge.. men idag hvor jeg er kommet på en ny linie... så er mit humør bare steget til tops..! det er meget mere spændende.. og jeg føler jeg laver noget hele tiden.. istedet for og stå og glo.. det er bare ikke mig.. vil helst være igang hele tiden ellers falder jeg dælme i søvn..

kan godt forstå du vil arbejde om dagen istedet for aften.. må ikke være særlig fedt ikke at tilbringe ret meget tid med børnene..(H)

Tja Fabrikken hedder Danfoss A/S tror de fleste af jer har hørt om den... Skal sidde ved en maskine der laver små filtere (max. 1 cm høje * 0,5 cm brede) til dyssere... Som skal sættes på ventiller til køleskabe og AirConditionanlæg... Der er to slags filtere den ene slags laver maskinen og den anden slags skal lavet ved manuelt arbejde, (En dims og en dingenot stoppe i et hul og trykke på en knap)...

Det er det eneste jeg kan lave fordi jeg er gravid, ved alle de andre maskiner skal jeg bære på tunge kasser, ikke at det arbejde ikke også e røvsygt, men det er da trodsalt lidt anderledes... lidt afveksling...

Betina1978

Anmeld

18. juni 2008

bette

okay så kan jeg godt forstå du keder dig en smule.. og så når der ikke rigtig er nogen at lave sjov med eller lign. så bliver det sku trist..

jeg arbejder med lidt ældre hoveder iforhold til mig selv.. og de har været der længe og har indbyrdes komik sammen..

men jeg kan sagtens finde det sjovt at grine med mig selv.. og når jeg griner hvilket jeg gør ret ofte så plejer det at smitte af og så står vi sku alle sammen og griner til sidst.. hhee

heidi som ud fra dette indlæg finder sig selv temmelig tosset oveni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.