SpunkenJo skriver:
Jeg forstår det altså heller ike helt. Har netop skrevet i den anden tråd om hjælp til Malou-??
Jeg har selv dobbelt navn, og hjælp mine forældre har da sovet i timen. Shiit det er mange bogstaver at skulle skrive HVER GANG der skal udfyldes officielle papirer.....
Sophia er da så smukt i sig selv. Og herhjemme har vi faktisk netop snakket om, at får vi en pige næste gang skal hun hedde Sophia.
Vores drengs tipoldemor hed Sophia, og det er da bare for hygeligt.
Hold jer til Sophia syns jeg 
Nej enig.. sophia er da bare så sødt alene 
Selvf er man da forskellige og andre kan være mere fan af dobbeltnavne end andre, så skal jeg jo slet ikk bestemme..
Men netop det med et for langt navn, og også den typiske med det bare ikk klinger sammen... og giver mere forvirring end gavn. Vil helt sikkert gerne selv ha et navn der ikk er "for" brugt, men jeg vil stadig helst ha det giver mening for mig uanset om det er en Sofie mere eller lign. Mit navn, Louise er også ekstremt brugt, men min mor har da valgt det af en grund og det er da det hele værd.
(Tror faktisk min mor havde en dreng hun passede på et tidspunkt som vidst hed Tobias-Emil eller sådan noget... det klinger altså bare ikk, det synes jeg nærmest er synd. Sorry)
Anmeld