hvilket tilnavn til Sophia? /:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2010

DKA

Hvad med Kathrine, kan det ikke næsten gå med alt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

DK

Det eneste der er "i vejen" med Sophia Amalie er at Sophia slutter med en a-lyd og Amalie starter med a. Så jeg tror hurtigt det vil blive sagt som sophi-amalie, fordi det er lidt bøvlet at sige a-lyden to gange i træk! Prøv at sig navnet højt et par gange, så ved i hvad jeg mener!

Så skulle man måske prøve med Sophie-Amalie?

Anmeld

8. juni 2010

lotte32

Min datter hedder Dicte Sofie, så det ku jo være Dicte-Sophia ellers syns jeg at Nanna-Sophia er fint

Knus Lotte

Anmeld

8. juni 2010

DK

lotte31 skriver:

Min datter hedder Dicte Sofie, så det ku jo være Dicte-Sophia ellers syns jeg at Nanna-Sophia er fint

Knus Lotte

Uhh Dicte-Sophia lyder super fint!

Anmeld

8. juni 2010

BinaMor

årh der er godt nok mange fine navne. det blir helt svært.. men i det mindste er én på plads.

prøver lige at vise manden tråden senere. så kan han jo vælge navn nr 2 nu da jeg valgte 1.. men han er ligeså ukreativ som jeg.. eller.. han forslog Ariel...hehehh.. arhhh?... så vil jeg tænke en rengørings havfrue hele tiden

tak for forslag!

Anmeld

8. juni 2010

Risen

Overvejede også rigtigt meget Clara-Sofia.. Synes det er sååå sødt og fint.. Men vi har 2 laange efternavne så det ville blive alt for langt herhjemme.. så nu er det bare Clara..

Anmeld

8. juni 2010

tb

synes Sophia Amalie er rigtig sødt  vi har herhjemme snakket meget om Sille Sofie.. Sille har vi været glade for lige fra starten, og så er Sofie sådan kommet lidt til.. Men vi er ikke helt sikre endnu

Anmeld

8. juni 2010

Lunae

Jeg synes, at carla Sophia er mega søde! Det ville jeg vælge :-)

Anmeld

8. juni 2010

Svei

Jeg synes Sofia-Marie er rigtig fint..

Anmeld

8. juni 2010

Sara.

Jeg er vild med Merle og Merle Sofia er da rigtig fint! Sofia Amalie lyder også godt.....

Synes i det hele taget at rigtig mange navne går godt sammen med Sofia

bl.a

Carla Sofia - synes det lyder rigtig frækt '

Sofia Marie

Sofia Vienna

Martha Sofia

osv osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.