Hvor sent kan man få foretaget en abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2012

baby012

DLM skriver:

ej ej ej... det er da ganske forfærdeligt. Stakkels de små der bare skal dø. det er da umenneskeligt.

Fuldstændigt ! Kan ikke forstå at det er lovligt ! Man kunne da i det mindste lave en lov som gjorde at de måtte ende lidelserne Med evt. En sprøjte hun sagde de kan ligge i op til en time, hvorefter de lukker ned, oftest pga. Kulde osv. 

Det jo slet ikke til at bære.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

RiUL

Lahn11 skriver:

Det er frygteligt ja  

det er også grunden til at jeg ikke skal være Jordmor alligevel, min fætters kone er Jordmor.. 

Hun spurgte hvorfor jeg gerne ville være Jordmor, så sagde jeg at det måtte jo være helt fantastisk med alle de liv der blev bragt til verdenen, 

hun kiggede på mig, og sagde at psykisk så var det helt utrolig hårdt... Hun havde lagt MANGE babyer i skyllerummet til st dø efter en sen abort.. Og man må intet gøre for at hjælpe det, eller gøre en ende på lidelserne, det skulle bare ligges til at dø.  

Det jo frygteligt !! 

Nej? 

Anmeld

12. november 2012

baby012

RiUL skriver:

Nej? 

Desværre jo  

Håber der snart bliver gjort et eller andet, så man i det mindste er sikker på at barnet er død ved fødsel.. Pillen er desværre ikke altid nok til at slå det ihjel... 

De må ikke engang informere forældrene om at babyen var leven ved fødslen ...  

Anmeld

12. november 2012

RiUL

Lahn11 skriver:

Desværre jo  

Håber der snart bliver gjort et eller andet, så man i det mindste er sikker på at barnet er død ved fødsel.. Pillen er desværre ikke altid nok til at slå det ihjel... 

De må ikke engang informere forældrene om at babyen var leven ved fødslen ...  

Åh nej, jeg får helt ondt inden i  Hvor er det frygteligt

Anmeld

12. november 2012

DLM

Lahn11 skriver:

Fuldstændigt ! Kan ikke forstå at det er lovligt ! Man kunne da i det mindste lave en lov som gjorde at de måtte ende lidelserne Med evt. En sprøjte hun sagde de kan ligge i op til en time, hvorefter de lukker ned, oftest pga. Kulde osv. 

Det jo slet ikke til at bære.. 

ja det var da det mindste de kunne gøre. jeg synes ikke det er til at bære, ej hvor er det forfærdeligt. jeg føler det godt nok sådan at hvis barnet er levende, burde der gælde de samme regler som for læger. at man skal prøve at rede liv uanset hvad.

Anmeld

12. november 2012

baby012

DLM skriver:

ja det var da det mindste de kunne gøre. jeg synes ikke det er til at bære, ej hvor er det forfærdeligt. jeg føler det godt nok sådan at hvis barnet er levende, burde der gælde de samme regler som for læger. at man skal prøve at rede liv uanset hvad.

Nemlig, men problemet er jo at der som regel er tale om børn med f.eks rygmarvsvrok.. Og de er jo valgt fra pga. Dette handicap , så hvem skulle tage det hvis det overlevede ? Nu når forældrene vil have det slået ihjel.. 

Synes det er en svær problemstilling... Men i det mindste end lidelserne med det samme, for at ligge og fryse ihjel, det byder vi jo ikke engang dyr... Hvorfor så et lille barn..  ? Og stakkels den Jordmor der skal lægge barnet i skyllerummet..! 

For derefter at tage sig a moren imens barnet er overladt til en langsom smertefuld død  

Anmeld

14. november 2012

DLM

Lahn11 skriver:

Nemlig, men problemet er jo at der som regel er tale om børn med f.eks rygmarvsvrok.. Og de er jo valgt fra pga. Dette handicap , så hvem skulle tage det hvis det overlevede ? Nu når forældrene vil have det slået ihjel.. 

Synes det er en svær problemstilling... Men i det mindste end lidelserne med det samme, for at ligge og fryse ihjel, det byder vi jo ikke engang dyr... Hvorfor så et lille barn..  ? Og stakkels den Jordmor der skal lægge barnet i skyllerummet..! 

For derefter at tage sig a moren imens barnet er overladt til en langsom smertefuld død  

ja det er en meget svær problemstilling. Det ville naturligvis også være skrækkeligt for barnet at overleve, have et handicap og være afvist af sine forældre.

Ja, vi behandler dyr bedre. det er jo skammeligt. ja det mår var et hårdt og stresset job.

Anmeld

14. november 2012

Sandra1985

Svei skriver:

Tror det er de færreste der har psyke og lyst til den løsning, selvom alle nok godt ved det er en mulighed.

Forstår ikke at det skulle kræve mere af ens psyke at få barnet og glæde andre med det ved at bortadoptere det end at vælge at slå det ihjel og smide det i skraldespanden!! Tænk at man overhovedet vil overveje at få fjernet barnet i 4-5 måned... Det er godt nok koldt!!

Anmeld

14. november 2012

baby012

Sandra1985 skriver:

Forstår ikke at det skulle kræve mere af ens psyke at få barnet og glæde andre med det ved at bortadoptere det end at vælge at slå det ihjel og smide det i skraldespanden!! Tænk at man overhovedet vil overveje at få fjernet barnet i 4-5 måned... Det er godt nok koldt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.