Tøjskab søges / hvor købte I jeres??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

heidi30

Sommerfuglelarven skriver:

Vi har både brugt en puslekommode, en almindelig kommode, et gammelt dæktøjsskab, karlekammerskab, men nu har vi så mange indbyggede skabe, så nu bruger vi bare dem.

Ikea har et klædeskab på tilbud til 150 kr fra den 1. septemer, hvis du altså kan vente dertil

Sælger du noget af det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

heidi30

TbCp skriver:

Jeg har købt det her i Ikea

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/90111391

Det er faktisk lige præcis det jeg også har kigget på. Det er mit "hvis der ikke kommer et andet " skab 

Anmeld

8. juni 2010

lululupo

heidi30 skriver:

Jeg leder faktisk også efter sådan ét, bare et lille ét med en højde på ca. 170 eller deromkring. De er nemlig så fine, men også dyre synes jeg. 

Men hvis jeg kunne finde sådan ét ville lykken være gjort 

Jeg fandt mit på dba til 500,- en omgang hvid maling og rengøring, så var det perfekt......  Synes der er lidt mange som gerne have for meget for meget for dem, du skal ikk gi over 800 al efter stand!!!!

Anmeld

8. juni 2010

Sommerfuglelarven

heidi30 skriver:

Sælger du noget af det?

Desværre ikke, men prøv at hold øje med dba.dk og guloggratis.dk - der er tit nogen fine skabe, som bare skal have en omgang maling

Anmeld

8. juni 2010

Delilah

Jeg har købt mit brugt for 1000 kr af et bøssepar Det er mega stort og der er plads til det hele. Så dba.dk virkede perfekt for mig

Anmeld

8. juni 2010

heidi30

lululupo skriver:

Jeg fandt mit på dba til 500,- en omgang hvid maling og rengøring, så var det perfekt......  Synes der er lidt mange som gerne have for meget for meget for dem, du skal ikk gi over 800 al efter stand!!!!

Det var billigt, det vill jeg gerne gve. Jeg må holde bedre øje.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.