Tøjskab søges / hvor købte I jeres??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.467 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

heidi30

Jeg leder efter et tøjskab til lillemandens tøj og lidt andet. Jeg synes kun jeg finder skabe som koster over 3.000 kr. og det er altså for dyrt. Jeg har fundet ét på Ikeas hjemmeside til omkring 800 kr. 

Meeen lige for en sikkerheds skyld vil jeg høre herinde og I har nogle tips 

God aften til alle derude!

Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Laulund87

Skal det være et skab? 

Jeg har en høj kommode til min datter. Købt i Jysk til 800 kr mener jeg det var

Anmeld

7. juni 2010

lululupo

Jeg har købt et gammelt karlekammer skab i den blå avis og malet det...... Sååå hyggeligt hvis man er til den stil!!!

Anmeld

7. juni 2010

heidi30

Laulund87 skriver:

Skal det være et skab? 

Jeg har en høj kommode til min datter. Købt i Jysk til 800 kr mener jeg det var

Ja, jeg hælder mest til et skab, men det kan jo ende med en kommode hvis jeg ikke finder andet. Jeg nægter at give over 1000,- for et skab 

Anmeld

7. juni 2010

heidi30

lululupo skriver:

Jeg har købt et gammelt karlekammer skab i den blå avis og malet det...... Sååå hyggeligt hvis man er til den stil!!!

Jeg leder faktisk også efter sådan ét, bare et lille ét med en højde på ca. 170 eller deromkring. De er nemlig så fine, men også dyre synes jeg. 

Men hvis jeg kunne finde sådan ét ville lykken være gjort 

Anmeld

7. juni 2010

Laulund87

heidi30 skriver:

Ja, jeg hælder mest til et skab, men det kan jo ende med en kommode hvis jeg ikke finder andet. Jeg nægter at give over 1000,- for et skab 

Nej det kan jeg godt forstå. Jeg gad ikke at skulle hænge noget på bøjle, så skulle der laves hylder i det hele

Anmeld

7. juni 2010

heidi30

Laulund87 skriver:

Nej det kan jeg godt forstå. Jeg gad ikke at skulle hænge noget på bøjle, så skulle der laves hylder i det hele

Jeg vil egentlig også kun have skabet for at have overblik over alt tøj på en gang. Jeg tror heller ikke jeg kommer til at hænge meget op på bøjle.

Jeg har bare et billede af små søde kasser med strømper i osv. som står ved siden af hinanden og resten af tøjet som ligger foldet fint.....ja det lyder måske underligt men jeg har gjort mig nøje tanker 

Anmeld

7. juni 2010

Sommerfuglelarven

Vi har både brugt en puslekommode, en almindelig kommode, et gammelt dæktøjsskab, karlekammerskab, men nu har vi så mange indbyggede skabe, så nu bruger vi bare dem.

Ikea har et klædeskab på tilbud til 150 kr fra den 1. septemer, hvis du altså kan vente dertil

Anmeld

7. juni 2010

Malonde1985

IKEA har da mange fine skabe til billige penge

Anmeld

7. juni 2010

TbCp

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.