Billeder af jeres "små"..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Lone Jakobsen

jamen vil da nyde at være med her. der er alt for lidt af den slags tråde her er min datter på 11 (10 år på billedet) og min 6 årige søn på hans første skoledag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Low

Valle81 skriver:

Ja det ser skrækkelig voldsomt ud:0) Og det var også voldsomt at få den ud, den havde rokket i maaaaaaaaaaange laaaaaaaaaaange uger og til sidst fik hun spat og sagde: Mor få den ud.

Så jeg sad med sved piblende fra panden og rokkede og hev til den til sidst ploppede ud:0) Ad, jeg hader sådan noget:0)

Men hun var så glad:0)

Og tak forresten, nu varer det ikke længe før du selv sidder med din skønhed i armene:0)

Puha, at du tør ... det tror jeg at jeg ville være alt for mus for at gøre hehe . Blødte det så?

Ja det er ikke længe endnu , jeg håber ikke at han lader vente på sig meget længere . Selv om man inderst inde godt ved at der ikke er lang tid endnu så føles hver dag som en evighed hehe

Anmeld

7. juni 2010

3xM

her er marcus 6 år til sept.

Anmeld

7. juni 2010

Low

Yrsa skriver:

Her er mine to skøre store knægte...den orangehårede(VIGTIGT ikke at sige rødt for det er det jo ikke, det er orange.. ) er Bertram på 7 år og Jeppe på 13 år er ham den tynde, dog inden han kom på diæt og tog på og voksede en hel masse...

Jeg sad helt og smilte højt da jeg så det sidste billede, de driller vist lidt hinanden . De ser søde ud .

Anmeld

7. juni 2010

Svei

Low skriver:

Jeg sad helt og smilte højt da jeg så det sidste billede, de driller vist lidt hinanden . De ser søde ud .

Hele tiden...de er sjove og skide trælse også...kan hygge hele dagen som de har gjort i dag og i weekenden i sommerhus med mine forældre.. og så kan de skændes så meget at jeg til tider har fortrudt jeppe ikke blev enebarn... men de er lykkelige for hinanden de tre knægte...

Skulle lige have mindstemanden med...

Anmeld

7. juni 2010

betski

Her er min "lille" pige

Anmeld

7. juni 2010

TbCp

Valle81 skriver:

He he;0)

Tusind tak:0) Ja hun har de smukkeste øjne - dem har hun arvet efter hendes far:0)

Og ja mht til det med hjerter - så er Kenny og jeg ved at forberede hende på et liv bag lås og slå:0) Hun går kun i 0 klasse - og selvdrengene fra 3. klasse råber: Hej Asta, når vi går gennem skolegården

Hahahaha

Anmeld

7. juni 2010

Lady Marion <3

Mine 2 guldklumper

Anmeld

7. juni 2010

Chalala85

mariaogmarcus skriver:

her er marcus 6 år til sept.

nøøj en charmerende trold. Rigtig flotte øjne

Anmeld

7. juni 2010

Low

Hvor er de bare skønne jeres unger . Det er også sjovt at se hvilke slags billeder det er synes jeg .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.