Billeder af jeres "små"..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.828 visninger
40 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

Low

Hej de damer og herre .

Jeg undskylder på forhånd hvis der i forvejen er oprettet sådan en her debat/tråd. Jeg tænkte på om i havde lyst til at vise nogle billeder af jeres børn 6+. Jeg er sikker på at her findes en masse skønne børn

Jeg har desværre ikke et barn som er 6+ endnu men jeg har min elskede lillebror som er 10 år. Han betyder rigtig meget for mig . Han er bare så skide sød og jeg føler ikke at han er en der laver ballade eller noget. Jeg er virkelig glad for at han er min lillebror , På det ene billede er han på stranden, det andet har han mine briller og morgenkåbe på og det sidste er mig og min lillebror

Hilsen Ditte, venter mit første barn 38+6

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

twinboys

Jamen her kan jeg da også være med... Har to dejlige guldklumper på 7år...

Oliver & Alexander

Anmeld

7. juni 2010

Valle81

Hejsa:0)

Jamen jeg har min skønne skønne datter Asta Emilie som snart er 6 1/2 år gammel:0)

Hun er en krudtugle og en spasmager uden lige:0)

På det første har hun lige tabt sin første tand - det er ca en måned siden.

Det andet er bare taget i går da vi var ved at tage et billede af os alle sammen:0)

Det tredje er fra August på første skole dag til 0. klasse:0)

Anmeld

7. juni 2010

Low

twinboys skriver:

Jamen her kan jeg da også være med... Har to dejlige guldklumper på 7år...

Oliver & Alexander

Jeg tænkte lige på at skrive at de lignede godt nok hinanden men så skulle jeg lige bruge 2 sek. til at tænke mig om hehe.. gok gok Ditte, det er jo tvillinger .

Sikke nogle smukke øjne de har

Anmeld

7. juni 2010

TbCp

Valle81 skriver:

Jamen jeg har min skønne skønne datter Asta Emilie som snart er 6 1/2 år gammel:0)

Det andet er bare taget i går da vi var ved at tage et billede af os alle sammen:0)

Hold da op hvor er hun køn!!!! Sikke øjne hun har!
Hun kommer dælme til at smelte mange hjerter

Anmeld

7. juni 2010

Low

Valle81 skriver:

Hvor ser hun bare sød ud .

Jeg havde helt glemt hvordan det så ud med sådan en tand der var faldet ud hehe . Det ser ret voldsomt ud men sådan skal det jo se ud hehe

Anmeld

7. juni 2010

Valle81

TbCp skriver:

Hold da op hvor er hun køn!!!! Sikke øjne hun har!
Hun kommer dælme til at smelte mange hjerter

He he;0)

Tusind tak:0) Ja hun har de smukkeste øjne - dem har hun arvet efter hendes far:0)

Og ja mht til det med hjerter - så er Kenny og jeg ved at forberede hende på et liv bag lås og slå:0) Hun går kun i 0 klasse - og selvdrengene fra 3. klasse råber: Hej Asta, når vi går gennem skolegården

Anmeld

7. juni 2010

Valle81

Low skriver:

Hvor ser hun bare sød ud .

Jeg havde helt glemt hvordan det så ud med sådan en tand der var faldet ud hehe . Det ser ret voldsomt ud men sådan skal det jo se ud hehe

Ja det ser skrækkelig voldsomt ud:0) Og det var også voldsomt at få den ud, den havde rokket i maaaaaaaaaaange laaaaaaaaaaange uger og til sidst fik hun spat og sagde: Mor få den ud.

Så jeg sad med sved piblende fra panden og rokkede og hev til den til sidst ploppede ud:0) Ad, jeg hader sådan noget:0)

Men hun var så glad:0)

Og tak forresten, nu varer det ikke længe før du selv sidder med din skønhed i armene:0)

Anmeld

7. juni 2010

Maddox

Her kan jeg også være med... Her er min dejlige datter Filippa

Anmeld

7. juni 2010

Svei

Her er mine to skøre store knægte...den orangehårede(VIGTIGT ikke at sige rødt for det er det jo ikke, det er orange.. ) er Bertram på 7 år og Jeppe på 13 år er ham den tynde, dog inden han kom på diæt og tog på og voksede en hel masse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.