Hvem har lige født? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.773 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

Bare mig..

Hej tøser!

Da jeg har været fuldt beskæftiget med min lille datter, og ikke har været så meget herinde efter hendes ankomst, er der vidst nogen fødsler der er gået min næse forbi..  

Og jeg alligevel ved, at der er en del der har født her indenfor den sidste måneds tid, kunne det da være lidt hyggeligt, hvis der lige blev lavet en fællestråd med et billed (eller flere ) af de små nye væsner der er blevet til her inden for den sidste tid..

Så smid lige et par billeder af jeres lille ny, og evt lige lidt info om vidunderet..

Marikka, der blev mor til Nicoline for 3 uger siden, idag!

- Jeg starter lige..

Nicoline kom til verden d. 17 maj kl 03.20, efter to døgn med veer.
Hun vejede 3030 g og var 50 cm lang.. - Sundhedsplejersken var her idag, og hun vejer nu 3950 g.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Sesse89

Tillykke med hende
Ih, vil også gern vise vores prinsesse frem men hun kommer først til verden i næste uge når jeg skal sættes igang

Anmeld

7. juni 2010

Maria.

Hyggelig tråd!

Jeg fødte d. 25/5, kl. 01:48 - 3 dage over termin..

Hun var 53 cm og 3540 g.

FB her:

https://www.baby.dk/debat/50635pi1/foedsel/saa-blev-det-min-tur-til-at-blive-mor--.aspx

Anmeld

7. juni 2010

LISBETH:-)

D. 25/5 kl. 8:50 kom min vidunderlige Elina til verden ved PKS.

Hun vejede 3720 g og var 51 cm

Anmeld

7. juni 2010

Bare mig..

Maria. skriver:

Hyggelig tråd!

Jeg fødte d. 25/5, kl. 01:48 - 3 dage over termin..

Hun var 53 cm og 3540 g.

FB her:

https://www.baby.dk/debat/50635pi1/foedsel/saa-blev-det-min-tur-til-at-blive-mor--.aspx

Ja se, der var en jeg havde overset Stort tillykke med hende!

Anmeld

7. juni 2010

dorthemus

Det har jeg også

Den 27. maj, kl. 8.06 fødte jeg min lille MEGET VENTEDE pige Runa, der ved fødslen vejede 3485 g og målte 50 cm...lille og kompakt, som sin moar

Ved SP-besøg i torsdags havde hun allerede taget godt på og vejede 3800 g

Anmeld

7. juni 2010

Ranarupta

Jeg har også født

Det er jo simpelthen det største at blive mor, hva'? 

Albert kom til verden d.13/5, da min svangerskabsforgiftning udviklede sig. Jeg blev sat igang d.12/5 og lå i 19 timer med veer. Dér finder de ud af, at mit bækken ikke er stort nok og derfor skal have AKS. Han blev født 34+5.

Alberts far og jeg er så forelskede i den lille dreng. Jeg har svært ved at forstå, at man kan være så enormt dejlig... Det er jo helt vildt!

Anmeld

7. juni 2010

CiSo

må altså lige kommenterer, hvor er det en masse skønne og helt nye babyer, jeg kan nærmest lugte den dejlige baby lugt! Hvor glæder jeg mig bare til jeg selv får min lille prinsesse! 

Skønne, Skønne, Skønne børn i har! 

Anmeld

7. juni 2010

Ranarupta

sophieamalia skriver:

må altså lige kommenterer, hvor er det en masse skønne og helt nye babyer, jeg kan nærmest lugte den dejlige baby lugt! Hvor glæder jeg mig bare til jeg selv får min lille prinsesse! 

Skønne, Skønne, Skønne børn i har! 

Høhø, min Albert har arvet en mindre heldig egenskab fra sin far (jeg kunne i hvert fald aldrig drømme om at møge mig sådan!) : Han fiser virkelig meget og det er nogle enorme hørmere! 

Men når han holder pause fra fiseriet, så har han den skønneste duft! *smelte*

Anmeld

7. juni 2010

Maria.

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja se, der var en jeg havde overset Stort tillykke med hende!

Ja, sådan er det nogle gange.. Tusind tak! Hun ser også helt vidunderlig ud hende Nikoline!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.