Så kom vores lille pige til verden..
Jeg fødte d. 25/5 - 3 dage over termin.. 
Hun var 53 cm og 3540 g.
Her min FB:
Mandag aften kl. 22.00 satte jeg mig til at se Paradise Hotel.. Min mand havde lige været ude og løbe og sad stadig i svedigt løbetøj da jeg kunne mærke en underlig krampe-agtig smerte i underlivet. Var ikke i tvivl om at der skulle ske noget, og sendte manden i bad for en sikkerheds skyld 
Jeg begyndte at tage tid på og der var ca. 5-6 minutter i mellem og de varede godt 1 minut. Fik kæmpet mig igennen Paradise og ringede så til FG da jeg var i tvivl om hvornår man skal reagere når det er 2. gang..
JM i telefonen synes ikke det lød som om at der ville ske noget vildt i den nærmeste fremtid og synes vi skulle vente en times tid og se hva der skete..
Vi havde i mellemtiden ringet efter svigerfar som skulle se efter Magnus når vi skulle afsted på sygehuset..
Kl. 24 kunne jeg ikke holde det ud mere og sagde at vi bare måtte blive sendt hjem igen hvis der ikke var sket noget, for jeg ville gerne lige undersøges..
Vi var inde på modtagelsen kl. 00.15 og blev undersøgt kl. 00.30 hvor jeg var 5 cm åben, så ville i hvert fald ikke blive sendt hjem igen!
Kl. 01.00 kom jeg på Fødegangen nu med veer der stormede ind over mig.. Varrighed af 1 minut og ca. 1 minuts pause.. F**K det var hårdt og gjorde ondt! Men blev undersøgt og var nu 9 cm åben og manglede kun en lille kant fortil.
Klokken 01.20 tog hun vandet og efter 4 presseveer kom vores lille pige ud. Født kl. 01.48.
Alt var fint og fødslen havde kun taget 3 timer og 48 minutter fra første ve til hun var ude. Så vi fik lov il at tage hjem efter 4 timer.
Det var en meget stolt storebror der vågnede om morgenen og så sin lillesøster for første gang 
Billeder må I lige have til gode.. Kommer en af de nærmeste dage.. 
Maria
Anmeld