Så gik vandet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

ML

Ih hvor spændende, bare det var mig!

Mit vand gik også om natten og veerne startede næsten med det samme, dog ikke så kraftige før efter et par timer. Mon ikke det kommer i gang af sig selv snart? Held og lykke med det!

ML, 39+4 og lidt utålmodig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Kristina V

Uuu spændenden..

Jamen ved min første gik vandet kl 4.00 og kl ca. 23 var mine veer begyndt at tage godt til... kl 6.53 var hun ude, Så det tog 27 timer

Vil virkelig råde dig til at få sovet og slappet rigtig godt af, for jeg var bare såååå træ da hun endelig ville ud, kunne jeg bare slet ikk presse pga. jeg var så træt..

Min anden fødsels fik jeg virkelig udhvilet mig meget, og det var bare den perfekte fødsel...

Anmeld

7. juni 2010

jlp90

Man kan på aalborg sygehus selv vælge om man vil sætte i gang førend der er gået et døgn. Jeg håber bare på at det starter snart, så slipper for at det tager flere dage  men hvem ved hvad der skal ske. Jeg laver heller ikke andet end at slappe af. Jeg har lige et andet spørgsmål. I hvor mange skyller gik jeres vand syntes der er kommet rimeligt meget efterhånden.

Anmeld

7. juni 2010

CamillaSoefelt

Pøj pøj med det.. Krydser fingre for der snart sker noget..;0).

Anmeld

7. juni 2010

mortil(nichlasogmathias)

hvor er det bare vildt spændende.. mit vAnd gik i en vee første gang... held og lykke, håber det hele går som det skal....... måske du er igang nu??? 

Anmeld

7. juni 2010

AnneP

ihhhh hvor spændende!

Håber alt går som det skal, og gerne lidt hurtigt!

Anmeld

7. juni 2010

Bare mig..

Held og lykke... Jeg glæder mig til at hører om din fødsel inden for et par dage...

Pøj pøj med det... Det er den VILDESTE oplevelse!  (ved ikke om du har prøvet det før?)

Og som rådet lyder lidt længere oppe, så " hvil dig for Guds skyld". Da jeg skulle holde mine presseveer tilbage, kunne jeg næsten ikke samarbejde mere, for jeg havde veer i 2 døgn inden hun kom til verden, og det var SÅ udmattende.. Og jeg kunne nærmest have sovet samtidig med jeg pressede til sidst.. Jeg ville give alt for at have slappet af dagen før, men nej, jeg valgte at tage til koncert () , netop i håbet om der kom skub i veerne, og jo der skete noget, men først dagen efter

Men tusind gange held og lykke!! Glæd dig!

Marikka, som blev mor for 3 uger siden, idag!

Anmeld

7. juni 2010

Mette.

jlp90 skriver:

Hejsa.

ja, så er mit vand gået eller det vil sige at det gjorde det kl 3.30 i nat så nu venter jeg bare på veerne... De er der i hvert fald ikke endnu kun lidt murren håber de kommer inden i morgen tidlig så slipper for ve-drop og lignende. Andre der har prøvet det og hvor lang tid gik der førend i fik veer?

Knus Julie 41 plus 0

Mit vand begyndte at sive kl. 16 d. 28 april, kl. 21 samme aften kom det hele.. Kom på fødegangen kl. 23 og fik en igangsættelse pille (en til at sluge), hvorefter det startede veerne kl. 1.00.. veerne tog til i styrke kl. 3 og 4 timer efter blev vores lille prinsesse født

Så frygt ikke - det kan sagtens gå nemt selvom veerne ikke kommer med det samme. God arbejdslyst! - og held og lykke..

Anmeld

7. juni 2010

jlp90

tusind tak for alle hilsnerne. Jeg er ikke helt i gang endnu men tror på at det kommer i gang snart, så har brugt tiden på en lur på sofaen  Det er mit først barn.

Anmeld

7. juni 2010

lululupo

Ihhhh hvor spændende, held og lykke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.