Så gik vandet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.245 visninger
25 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

jlp90

Hejsa.

ja, så er mit vand gået eller det vil sige at det gjorde det kl 3.30 i nat så nu venter jeg bare på veerne... De er der i hvert fald ikke endnu kun lidt murren håber de kommer inden i morgen tidlig så slipper for ve-drop og lignende. Andre der har prøvet det og hvor lang tid gik der førend i fik veer?

Knus Julie 41 plus 0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

XXSS

Pøj pøj med det  Fik veedrop sidst men endte ud i kejsersnit på grund af manglende fremgang - så kan desværre ikke sige at det virkede på mig udover at jeg selvfølgelig fik veer

Anmeld

7. juni 2010

Miia90

God arbejdesløs når du kommer der til

Anmeld

7. juni 2010

AnneBJ

Pøj pøj!

Anmeld

7. juni 2010

DK

Weee tillykke!

Sørg nu for at få hvilet og sovet så du er klar! (ja ja ja nemt at sige, ikke?)

Mit vand gik og jeg fik veer 2 timer efter, så det kan du  jo ikke bruge til så meget!

Knus og pøj, pøj! Nyd det! Det er sindsygt vildt!!

Anmeld

7. juni 2010

Mira0911

Held og lykke...

Anmeld

7. juni 2010

LotteN

hvor spændende...

Pøj pøj når veeerne går igang og du har en fødsel i vente

Anmeld

7. juni 2010

LinLin

Mit vand gik kl 5.30 - veerne startede omkring kl 8.30...

Jeg fik at vide af jordemoderen at de nu sætter foolk i gang når der er gået 4 timer uden veer - men fordi mine var startet af sig selv sidst, kunne de godt forsvare at vente lidt længere (jeg vil meget nødigt have drop )

Jeg skal føde på skejby og troede faktisk det var over hele landet man satte igang så hurtigt, men det er det så åbenbart ikke...

Anmeld

7. juni 2010

Sommerfuglelarven

Uhh hvor spændende

Held og lykke, og jeg glæder mig til at læse en fødselsberetning!

Anmeld

7. juni 2010

B&J

jep vandet gik hos min jordmor kl 10 og næste dag kl 8.30 skulle jeg ha sat det igang med en stik pille og de blev ved i 3dage da det ikke ville men 3dag kl 22gik hele igang tog 15 timer uhh det var virkelig hårdt håber det går meget bedre for dig.... og held og lykke med det hele og en masse vee støv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.