UPDATE....
Lægen i dag tog en af de der hurtige blodprøver ved et prik i fingeren på hende, og hun kunne se at hendes infektionstal er faldet, så selvom Nana kaster meget op, så får hun noget af pencilinen i sig.
Så hun forlængede pencilin-dosisen, og så skal jeg komme igen på fredag.
Hun sagde at grunden til at hun kastede op og ikke ville spise så meget er pga alt den slim hun har i luftveje, det kan åbenbart godt give lidt kvalme.
Da jeg sagde at hun sov meget, så sagde hun at nogen mennesker sover meget når de skal komme sig, da man samler kræfter ved at sove. Så det var hun ikke bekymret for.
Jeg var bare glad for at hendes infektionstal er faldet, så er det besværet og opkasten værd.
Jeg spurgte lægen om det var ok at vi rejser til thailand om 9 dage, og det sagde hun var helt ok, for Nana er jo i bedring, og hun er jo ikke død-syg og der findes jo også læger i thailand, hvis det skulle blive nødvendigt.
Her til aftes kastede hun en masse op, som faktisk næsten kun bestod af slim, så vi håber lidt at hun måske så får en god nat, nu hvor hun ikke har lige så meget slim i luftvejene.
Tak for alle jeres tanker og søde ord.
Anmeld