Jeg synes det er en hård tid vi er i.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Kaufie

Stakkels jer og stakkels Nana.

Jeg håber der findes en afklaring og at Nana snart er i tydelig bedring, så I kan komme afsted på en mere end velfortjent afslappende ferie!

God bedring med hende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Tut

UPDATE....

Lægen i dag tog en af de der hurtige blodprøver ved et prik i fingeren på hende, og hun kunne se at hendes infektionstal er faldet, så selvom Nana kaster meget op, så får hun noget af pencilinen i sig.

Så hun forlængede pencilin-dosisen, og så skal jeg komme igen på fredag.

Hun sagde at grunden til at hun kastede op og ikke ville spise så meget er pga alt den slim hun har i luftveje, det kan åbenbart godt give lidt kvalme.

Da jeg sagde at hun sov meget, så sagde hun at nogen mennesker sover meget når de skal komme sig, da man samler kræfter ved at sove. Så det var hun ikke bekymret for.

Jeg var bare glad for at hendes infektionstal er faldet, så er det besværet og opkasten værd.

Jeg spurgte lægen om det var ok at vi rejser til thailand om 9 dage, og det sagde hun var helt ok, for Nana er jo i bedring, og hun er jo ikke død-syg og der findes jo også læger i thailand, hvis det skulle blive nødvendigt.

Her til aftes kastede hun en masse op, som faktisk næsten kun bestod af slim, så vi håber lidt at hun måske så får en god nat, nu hvor hun ikke har lige så meget slim i luftvejene.

Tak for alle jeres tanker og søde ord.

Anmeld

7. juni 2010

Muffinmus

godt, det er sgu så skod når de små er syge og skide synd for dem..så håber hun får lidt ro i aften:-)

Anmeld

7. juni 2010

Kristina V

Tut skriver:

UPDATE....

Lægen i dag tog en af de der hurtige blodprøver ved et prik i fingeren på hende, og hun kunne se at hendes infektionstal er faldet, så selvom Nana kaster meget op, så får hun noget af pencilinen i sig.

Så hun forlængede pencilin-dosisen, og så skal jeg komme igen på fredag.

Hun sagde at grunden til at hun kastede op og ikke ville spise så meget er pga alt den slim hun har i luftveje, det kan åbenbart godt give lidt kvalme.

Da jeg sagde at hun sov meget, så sagde hun at nogen mennesker sover meget når de skal komme sig, da man samler kræfter ved at sove. Så det var hun ikke bekymret for.

Jeg var bare glad for at hendes infektionstal er faldet, så er det besværet og opkasten værd.

Jeg spurgte lægen om det var ok at vi rejser til thailand om 9 dage, og det sagde hun var helt ok, for Nana er jo i bedring, og hun er jo ikke død-syg og der findes jo også læger i thailand, hvis det skulle blive nødvendigt.

Her til aftes kastede hun en masse op, som faktisk næsten kun bestod af slim, så vi håber lidt at hun måske så får en god nat, nu hvor hun ikke har lige så meget slim i luftvejene.

Tak for alle jeres tanker og søde ord.

Det var godt at høre hendes tal falder.. Så går det jo den rigtige vej!

Giver i noget brikanyl eller lign. til den slim??

Tænker at det måske også kan hjælpe hende at komme ned i det varme klima. Deres luftfugtighed er jo slet ikk så høj som herhjemme, så man kunne da forestille sig det lettede lidt på trykket for hende..

Anmeld

8. juni 2010

birgittemarie

Ej for pokker dog! Stakkels jer! Hvor må det bare være rædselsfuldt. Godt at høre, hendes infektionstal var faldet og lægen mente, det gik fremad.

Ih, hvor jeg håber, Thailand gør godt i små lunger - og store hjerter.

Kæmpe krammer og mange tanker og

Birgitte

Anmeld

8. juni 2010

Tut

Kristina V skriver:

Det var godt at høre hendes tal falder.. Så går det jo den rigtige vej!

Giver i noget brikanyl eller lign. til den slim??

Tænker at det måske også kan hjælpe hende at komme ned i det varme klima. Deres luftfugtighed er jo slet ikk så høj som herhjemme, så man kunne da forestille sig det lettede lidt på trykket for hende..

Ja, hun får både Airomir og Flixotide på maske dagligt.

Anmeld

8. juni 2010

Marco2

Åhh Tut, ved ikke hvad jeg skal skrive andet end give dig et stort cyberkram. Hvor må det bare være sååå hårdt. Og så så længe.

Håber snart hun er ovre det og at I får en god tur til Thailand og kan få slappet lidt af dernede... ovre.

AG

Anmeld

8. juni 2010

Siber

ååhhh søde Tut, jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive, men  sender de største krammer og tanker om god bedring. Dejligt at det går lidt fremad. Håber virkelig at jeres tur til Thailand bliver godt for jer alle.

Mange knus og tanker

Siber

Anmeld

8. juni 2010

linemus

Åh, hvor er det dog synd for jer. Stakkels lille Nana. Jeg håber I kommer til Thailand og kan få slappet af og blive glade allesammen.

1000 knus og tanker
Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.