Gør jeg noget forkert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Findusinde

Mathilde skriver:

Det er præcis det samme her...

Celina rejser sig op og begynder at pille ved alting. Jeg ligger hende bare ned igen og igen og siger " nu skal du sove skat". Hun bliver tosset hver gang! Men til sidst giver hun op og ligger sig til at sove mens jeg kører frem og tilbage med barnevognen...

Så jeg kender det godt!

Det er hårdt når det står på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Findusinde

Malouis skriver:

Hejsa
Jeg kender det alt alt for godt Isabella er 9 måneder og gør nøjagtig det samme hvis hun kan komme til det...

Jeg har fundet ud af at hvis du lægger overlæderet over hende, og rykker hende så langt ned i bunden af barnevognen som muligt (altså hun skal stadig ikke kunne mærke kanten af barnevognen) så kan hun ikke sætte sig op igen, pga. overlæderet (det kan isabella ihvertfald ikke
- Men nu har vi så bare det problem at hun sparker dynen af?!?!

Håber du kan bruge mit råd, som duer her hjemme

Uh, det skal prøves!!

Laura sparker også dynen af.. Jeg tager det ikke så tungt i denne tid med vejret.. Hun sover i en udestue, og jeg putter dynen omkring hende når hun er faldet i søvn...

Laura ligger lige nu og sover, med begge fødder ud på overstykket til barnevognen..

Anmeld

7. juni 2010

Moldemine

det bedste af det hele er at isabella overhovedet ikke brokker sig når forlæderet er ovre hende, hun acceptere det bare håber i har det godt

Anmeld

7. juni 2010

Mathilde

Findusinde skriver:

Det er hårdt når det står på...

Ja det er meget frustrerende når baby så bare sidder der og griner over hele hovedet og så bliver tosset med det samme hun bliver lagt!

Jeg har også før givet op og taget hende med ind igen og så lagt hende senere, hvilket har resulteret i knap så meget kamp. Men der er også dage hvor hun bare accepterer at blive lagt og ligger sig til at sove (jeg kører hende altid i søvn).

Anmeld

7. juni 2010

Findusinde

Malouis skriver:

det bedste af det hele er at isabella overhovedet ikke brokker sig når forlæderet er ovre hende, hun acceptere det bare håber i har det godt

Laura blir nødt til at acceptere det..

Vi har det rigtig godt.. Laura blir 9 mrd lige om lidt.. den 17.. Forstår slet ikke hvor tiden er bleve af? Hun er min lille røver, hun kryber sig frem, er oppe på alle 4 og forsøger at tage de første skridt til at kravle.. Hun er glad og tilpas mere eller mindre hele tiden.. Hun skal gå alene sammen med farmand i 3 uger til sommer, jeg har kun 3 uger tilbage af barsel.. Jeg glæder mig så meget til at komme igang igen.. Skal starte på SSA Udd den 28 juni..

Hvordan går det med jer?

Anmeld

7. juni 2010

Findusinde

Mathilde skriver:

Ja det er meget frustrerende når baby så bare sidder der og griner over hele hovedet og så bliver tosset med det samme hun bliver lagt!

Jeg har også før givet op og taget hende med ind igen og så lagt hende senere, hvilket har resulteret i knap så meget kamp. Men der er også dage hvor hun bare accepterer at blive lagt og ligger sig til at sove (jeg kører hende altid i søvn).

Jeg gir sommetider op om formiddagen, så tager jeg en lur sammen med hende i vores seng.. Men jeg nægter at give op til middag.. Hun er fuldstændig ødelagt resten af dagen hvis hun ikke får sin middagslur i barnevognen..

I en lang periode kørte jeg også laura i søvn, men blev enig med mig selv om, at det tvivler jeg på at DP gør når hun starter der, så jeg har droppet det fra den ene dag til den anden, og det havde Laura accepteret, men nu hvor vi kæmper med det her, så blir jeg derude, med en hånd på hendes mave, og så vugger barnevognen...

Anmeld

7. juni 2010

Mathilde

Findusinde skriver:

Jeg gir sommetider op om formiddagen, så tager jeg en lur sammen med hende i vores seng.. Men jeg nægter at give op til middag.. Hun er fuldstændig ødelagt resten af dagen hvis hun ikke får sin middagslur i barnevognen..

I en lang periode kørte jeg også laura i søvn, men blev enig med mig selv om, at det tvivler jeg på at DP gør når hun starter der, så jeg har droppet det fra den ene dag til den anden, og det havde Laura accepteret, men nu hvor vi kæmper med det her, så blir jeg derude, med en hånd på hendes mave, og så vugger barnevognen...

Jeg giver heller ikke helt op... Jeg forsøger bare senere Celina bliver lynhurtigt så hidsig at hun er ved at kaste op fordi hun skriger (brøler) når jeg ligger hende ned og hun kører sig selv op... Så af og til bliver jeg nødt til at tage hende op.

Selvom det er er skide irriterende at hun så bare smiler og er glad med det samme. Møgunge

Dp kører også Celina i søvn! Jeg vil ikke acceptere at hun skal græde sig i søvn alene og dp har heldigvis samme holdning.

Anmeld

7. juni 2010

Moldemine

Findusinde skriver:

Laura blir nødt til at acceptere det..

Vi har det rigtig godt.. Laura blir 9 mrd lige om lidt.. den 17.. Forstår slet ikke hvor tiden er bleve af? Hun er min lille røver, hun kryber sig frem, er oppe på alle 4 og forsøger at tage de første skridt til at kravle.. Hun er glad og tilpas mere eller mindre hele tiden.. Hun skal gå alene sammen med farmand i 3 uger til sommer, jeg har kun 3 uger tilbage af barsel.. Jeg glæder mig så meget til at komme igang igen.. Skal starte på SSA Udd den 28 juni..

Hvordan går det med jer?

Hvor er det skønt at hører at det går så godt fremad

Jammen her går det også godt, Isabella begyndte at kravle d. 5juni hvor hun blev 9 måneder, så nu er hun bare overalt Og endelig er hun begyndt med at kunne hygge sig på gulvet uden at moar skal sidde ved siden af og lege med

Uha så slutter din barsel jo lige om lidt :O jeg syntes bare tiden er fløjet afsted, syntes ikke det er så længe siden at jeg fødte jordens dejligste prinsesse

jeg regner med at komme ind på social-og sundhedshjælper uddannelsen den. 1 september, og det glæder jeg mig vildt til

Anmeld

7. juni 2010

Findusinde

Mathilde skriver:

Jeg giver heller ikke helt op... Jeg forsøger bare senere Celina bliver lynhurtigt så hidsig at hun er ved at kaste op fordi hun skriger (brøler) når jeg ligger hende ned og hun kører sig selv op... Så af og til bliver jeg nødt til at tage hende op.

Selvom det er er skide irriterende at hun så bare smiler og er glad med det samme. Møgunge

Dp kører også Celina i søvn! Jeg vil ikke acceptere at hun skal græde sig i søvn alene og dp har heldigvis samme holdning.

Den holdning har jeg bestemt også, misforstå mig endelig ikke.. Laura græder sig aldrig i søvn.. Jeg har været yderst heldig da jeg valgte at lade hende falde i søvn af sig selv.. Hun ligger bare og pludre og snakker lidt, og så inden for 10 minutter sover hun..

Anmeld

7. juni 2010

Mathilde

Findusinde skriver:

Den holdning har jeg bestemt også, misforstå mig endelig ikke.. Laura græder sig aldrig i søvn.. Jeg har været yderst heldig da jeg valgte at lade hende falde i søvn af sig selv.. Hun ligger bare og pludre og snakker lidt, og så inden for 10 minutter sover hun..

Det er dejligt når det går så let det har vi også oplevet et par gange og det løfter ski lige humøret lidt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.