Hej. Jeg tror bestemt ikke du gør noget galt. Men hun er i samme alder som min Magnus og han skriger lige så snart jeg er ude af syne(han kan ikke sætte sig op endnu)
De har en alder nu hvor de er bange for at vi forsvinder for evigt og altid, og derfor skriger de når vi går (tror jeg). Min personlige holdning er at man skal komme til syne og putte igen uden en masse ord, og så gå væk så de ikke kan se os. Det er min erfaring at det er en periode, og at den kommer flere gange i deres liv. Nogen perioder varer kun et par dage, og andre meget længere tid. Men hvis de finder ud af at det ikke hjælper, så går det over igen.
Jeg lader Magnus ligge så længe han pylre og græder lidt. Men når jeg kan høre at han er ked ked, så kommer jeg og putter igen. Det er vigtig at du udstråler at nu skal du sove og det er helt okay at mor går. Min kæreste lignede altid en hel bedemandsforretning når han gik derud til vores den store, med det resultat at han var sikker på at der var noget galt med at ligge der og han skreg helt sindsygt.
pøj pøj Majbrit, som ved hvor hårdt det er når de har deres "perioder"
Anmeld