Diverse babyudstyr sælges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. juni 2010

Sommerfuglelarven

2 stk hoved-/halefade: Begge to har aldrig været brugt. 20 kr pr stk - eller kan medfølge gratis ved køb af andet, husk da at skriv at du vil have et med!

Babyhåndklæde: Sødt babyhåndklæde med hætte, godt men brugt, 15 kr - eller kan medfølge gratis ved køb af andet, husk da at skriv at du vil have et med!

Maxi Cosi nakkepude: Ekstra nakkepude til Maxi Cosi autostole (ved ikke om den kan bruges til andre), aldrig brugt da vi havde 2 af dem. 50 kr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

Sommerfuglelarven

SOLGT

Puslepude: Brugt som puslepude hos bedsteforældrene og derfor kun brugt sjældent, betrækket er til at tage af og kan udskiftes med et andet hvis det ønskes. 35 kr

Anmeld

9. juni 2010

Sommerfuglelarven

Mickey Mouse skråstol: Luksus udgave af skråstol, blødt sæde, vaskbart betræk, kan "gynges", med bærestropper, aftagelig legetøjsbøjle, kan justeres i sædet. Næsten ikke brugt, der er dog et lille hul i den (se billede), det kan dog nemt syes med et par sting. 100 kr

Anmeld

9. juni 2010

Sommerfuglelarven

BabyBjørn bæresele: Super god bæresele, specielt hvis baby er "morsyg", vi har haft 2 stk (denne og Active modellen) og derfor er denne ikke brugt ret meget og fremstår som ny. Jeg synes at den er behagelig at gå med, og gnaver ikke i skuldrene som nogen andre bæreseler kan. Kan bruges fra 3,5 kg til 11 kg. Nypris er 649 kr - nu kun 225 kr.

Anmeld

9. juni 2010

pm1976

Sommerfuglelarven skriver:

Det hele er der stadig, og jeg har kommet lidt ekstra ting i posen

nu er jeg nysgerrig. Hvad er det for ting??

HVor meget skal du have for at sende det ?? 180 kr ialt??

Anmeld

9. juni 2010

pm1976

Sommerfuglelarven skriver:

Puslepude: Brugt som puslepude hos bedsteforældrene og derfor kun brugt sjældent, betrækket er til at tage af og kan udskiftes med et andet hvis det ønskes. 35 kr

ville også være interesseret i pusslepuden.

Hvis du stadig har den

Anmeld

9. juni 2010

DKA

Hvad vil det koste at sende din handysitt?

Anmeld

10. juni 2010

Sommerfuglelarven

pm1976 skriver:

ville også være interesseret i pusslepuden.

Hvis du stadig har den

Det er en lille madskål og en hagesmæk, som jeg har kommet i posen også - og jeg tager lige og rydder op i skabene idag, så finder jeg mere, så kommer det også i

Jeg har også stadig puslepuden, vi kan sige 220 kr i alt for det hele inkl. porto (skal sendes som pakke) - det burde kunne lade sig gøre at sende det for 75 kr, men jeg ser lige hvordan jeg kan få det pakket sammen, så der ikke skal volumetillæg på.

Hvis du skriver en pb med din adresse, så sender jeg dig mine bankoplysninger - eller vil du hellere handle via Trendsales? Så er det dig der betaler TS-gebyr

Anmeld

10. juni 2010

Sommerfuglelarven

DKA skriver:

Hvad vil det koste at sende din handysitt?

Jeg vil mene at den skal sendes som pakke til 75 kr, jeg tvivler på at den går under 2 kg, men gør den det, så kan den sendes for 50,50 kr som b-brev

Anmeld

8. juli 2010

Sommerfuglelarven

Ammepude: Med aftageligt vaskbart betræk, stort set ikke brugt. 35 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.