Diverse babyudstyr sælges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.252 visninger
21 svar
0 synes godt om
6. juni 2010

Sommerfuglelarven

VIGTIGT: Alt handel foregår face-to-face, via bankoverførsel eller via Trendsaleshandel. Alle ting kan afhentes i Aalborg, eller muligvis leveres mod betaling af benzin, nogle ting kan også sendes og her betaler køber selv portoen!

Alle ting er blevet rengjorte inden de blev stillet i skuret, men bliver ikke rengjort igen før salg, da jeg pt. skal i vaskeri for at vaske. Alle ting er gennemgået for slid, huller, manglende dele osv., og det vil fremgå i teksten.

Jeg giver 7 dages fuld returret, hvis varen mod forventning skulle være i stykker, have huller eller lignende. De returneres dog ikke ved fortrydelse af køb! Køber betaler selv eventuelle udgifter ved returnering.

Laguna badekar og Buddy badestol: er godt men brugt, stolen mangler en sugekop i bunden, men kan sagtens bruges sikkert alligevel: http://www.babysam.dk/Pages/Product.aspx?productid=528720 og http://www.babysam.dk/Pages/Product.aspx?productid=528716 100 kr + eventuel porto.

Hoppe tremmeseng fra Ønskebørn: lever op til sikkerhedskravene, er brugt i 2 år og har lidt brugsridser, men ellers i pæn stand   http://www.dreamchild.dk/log/ida%20tremmeseng.jpg 250 kr + eventuel porto.

Tjek hele tråden for flere ting, da de kommer løbende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Majbriteriksen

Hej. Kan se i en anden tråd at du har en Emmaljunga klapvogn til salg, hvor gammel er den og hvilke farver?

Anmeld

7. juni 2010

Sommerfuglelarven

Majbriteriksen skriver:

Hej. Kan se i en anden tråd at du har en Emmaljunga klapvogn til salg, hvor gammel er den og hvilke farver?

Jeg mener at den er fra 2005, hvad model det er ved jeg ikke men den minder meget om en Cerox. Den er selvfølgelig brugt og det kan ses enkelte steder, men der er ingen huller eller decideret slidtage på den, og alt i alt en flot vogn, som bestemt kan bruges af et barn eller to mere.

Den er sort med blå, lyseblå og hvide tern - lidt svær at beskrive, men jeg skal nok lige lægge et billede ind af den i løbet af eftermiddagen  Der medfølger Tullsa regnslag og Mickey Mouse paraply/parasol i sort, begge dele er som nyt. Prisen er 800 kr, og kan afhentes i Aalborg (Gug).

Anmeld

7. juni 2010

Majbriteriksen

Sommerfuglelarven skriver:

Jeg mener at den er fra 2005, hvad model det er ved jeg ikke men den minder meget om en Cerox. Den er selvfølgelig brugt og det kan ses enkelte steder, men der er ingen huller eller decideret slidtage på den, og alt i alt en flot vogn, som bestemt kan bruges af et barn eller to mere.

Den er sort med blå, lyseblå og hvide tern - lidt svær at beskrive, men jeg skal nok lige lægge et billede ind af den i løbet af eftermiddagen  Der medfølger Tullsa regnslag og Mickey Mouse paraply/parasol i sort, begge dele er som nyt. Prisen er 800 kr, og kan afhentes i Aalborg (Gug).

Okay, lyder godt. Vil meget gerne se billeder

Anmeld

9. juni 2010

Sommerfuglelarven

SOLGT

Sutteflasker/drikkeflasker, tudekopper, sutter osv.: 5 stk MAM sutteflasker (en tom æske med brugsvejledning) , 3 stk ubrugte 2'er sutter til MAM flaskerne,  stor Avent flaske med drikketud (kan bruges som sutteflaske også), lille Avent flaske med drikketud (kan bruges som sutteflaske også), 2 stk ubrugte Nuby bugs sutter, madskål og bestik til baby, 2 MAM suttesnore, 2 stk små sutteflasker med drikketud, tudekop, 4 stk sutteskjold til beskyttelse af sutterne, målebæger til medicin og medicinsprøjte. Sælges for kun 125 kr samlet!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juni 2010

Sommerfuglelarven

Orginal Handysitt: Smart transportabel stol til småbørn, sættes nemt og hurtigt fast på en almindelig stol, justerbare ben så den nemt tilpasses hver enkel stol. Inkl. siddepude. 125 kr

Anmeld

9. juni 2010

pm1976

Sommerfuglelarven skriver:

Sutteflasker/drikkeflasker, tudekopper, sutter osv.: 5 stk MAM sutteflasker (en tom æske med brugsvejledning) , 3 stk ubrugte 2'er sutter til MAM flaskerne,  stor Avent flaske med drikketud (kan bruges som sutteflaske også), lille Avent flaske med drikketud (kan bruges som sutteflaske også), 2 stk ubrugte Nuby bugs sutter, madskål og bestik til baby, 2 MAM suttesnore, 2 stk små sutteflasker med drikketud, tudekop, 4 stk sutteskjold til beskyttelse af sutterne, målebæger til medicin og medicinsprøjte. Sælges for kun 125 kr samlet!

Hej!

hvor meget har du tilbage??

Vil være interesseret i at købe det hvis det er ..

Anmeld

9. juni 2010

Sommerfuglelarven

Little One kørepose: (den sorte til venstre) Smart kørepose til klapvognen, som holder barnet varmt på de kolde dage, med huller til seler, god men brugt. 50 kr

Combipose: (den brune til højre) Lækker "voksipose" med 2 dundyner (kun den ene i på billedet) og bæreplade. Snorene er tilpas korte så baby ikke kan blive kvalt i dem. Købt i Babysam for 1000 kr og brugt i ½ års tid - nu kun 300 kr

Anmeld

9. juni 2010

Sommerfuglelarven

pm1976 skriver:

Hej!

hvor meget har du tilbage??

Vil være interesseret i at købe det hvis det er ..

Det hele er der stadig, og jeg har kommet lidt ekstra ting i posen

Anmeld

9. juni 2010

Sommerfuglelarven

Babydan sengerand: (Til venstre med hjerter)  Rigtig sød og dejlig kraftig så den ikke falder ned, kun brugt som ekstra sengerand når den anden var til vask. Nypris 349 kr, nu kun 100 kr - matchende juniorsengetøj kan måske købes med for god pris.

Babysam babydyne- og pude: (Øverst til højre) Bæreevne på over 8, kun brugt som ekstra når det andet var til vask. 50 kr samlet.

Sengetøj i beige: Sødt junior sengetøj i neutrale farver og med lille giraf, aldrig brugt, beige lagen 120x60 cm medfølger. 50 kr

Sengetøj i lyserødt: Sødt junior sengetøj med lyserøde striber og lille kanin, aldrig brugt, hvidt lagen 140x70 cm medfølger. 50 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.