Er jeg den eneste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Mettemus

IAH skriver:

Hej hej

Jeg planlægger og planlægger.. men mest praktiske ting. Jeg er ude i ombygninger i hjemmet og køb af udstyr.

Jeg har ringet til Toyotaforhandleren (som vi kender ok-godt) for at spørge om airbaggen kan slås fra på forsædet af bilen. Det skal den jo, hvis der skal være barnesæde. Da han var færdig med at forklare spurgte han om min sele på forsædet stadig er behagelig, når jeg nu snart skal føde.... Så jeg måtte jo indrømme at jeg slet ikke har en gravidmave endnu. Han grinede og sagde at jeg skulle hilse min mand.... Lidt flovt.

Desuden har jeg målt op at der er plads til et Brio puslebord på badeværelset og at der lige skal smækkes en skillevæg op, så den lille kan få et fint lille værelse

Etc etc..

PS: Nu kan jeg ikke finde tommestokken, så tror min mand har gemt den for mig

Haha!! Hvor godt Fedt med en praktisk indgangsvinkel! Din mand burde være stolt og ikke gemme tommestokken

Jeg ville også ønske jeg kunne være lidt praktisk, men det må vente - vi bor pt i en 1 værelseslejlighed som vi selvsagt ikke kan blive boende i når bønnen blir til baby. Vi regner med at flytte til november eller december (har termin 16. januar), så det er svært at være praktisk når man ikke ved hvordan man ender med at bo. Temmelig frustrerende!!!

Men så har jeg jo bare endnu længere tid til at overtale manden til alle de (u)nødvendigheder der er i forbindelse med baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

DK

Uhh jeg har lavet en hel liste som er blevet finpudset igen og igen. Den liste startede jeg på i januar Det vil sige at jeg har præcist udpeget og nøje udvalgt hvad jeg vil have i hvilken farve og hvorfra. Så nu venter jeg bare på at Bimmer bliver stor nok til at jeg kan begynde at shoppe. Så jeg har faktisk ikke høvlet babysider og kataloger igennem nu her. Been there, done that, he he he... Så på min computer ligger en fin liste over liiige hvad jeg (øhh altså vi, naturligvis) vil have og skal bruge, hvad det koster og hvor jeg vil (øhh vi vil) købe det!

Anmeld

7. juni 2010

maj2011

ja jeg har så lige solgt min klapvogn... var kommet til at købe en ny, mere praktisk, når man nu ikke har en stor bil, og skal ha plads til 2 børn :-)

men sidder da på nettet med det samme det er muligt, og hold da op det er svært ikke at købe noget... men bliver nok nød til at vente...

tænker på pudsletasker, hvad har i købt??? vil gerne ha en praktisk, men også smart en, havde tænkt på en bystroom, evt. brugt.

syntes faktisk man kan finde mange fine brugte ting, man skal bare lige kigge sig for :-)

Anmeld

7. juni 2010

Riksen

ja jeg har så lige solgt min klapvogn... var kommet til at købe en ny, mere praktisk, når man nu ikke har en stor bil, og skal ha plads til 2 børn :-)

men sidder da på nettet med det samme det er muligt, og hold da op det er svært ikke at købe noget... men bliver nok nød til at vente...

tænker på pudsletasker, hvad har i købt??? vil gerne ha en praktisk, men også smart en, havde tænkt på en bystroom, evt. brugt.

syntes faktisk man kan finde mange fine brugte ting, man skal bare lige kigge sig for :-)

Nu har vi ikke børn, så denne bliver vores første, og mine tanker går lidt på om det virkelig er så vigtigt med en egentlig pusletaske? Jeg havde da tænkt mig bare at bruge en rummelig taske. Jeg har en som godt kunne være en løsning, for det kunne være fedt at bruge pengene på noget andet. Men altså... jeg ved ikke om de "rigtige" pusletasker kan noget specielt som andre tasker ikke kan.

Men i øvrigt... de der ByStroom du taler om, er så flotte, så jeg kan godt forstå at du ønsker dig en!

Anmeld

8. juni 2010

Mettemus

maj2011 skriver:

Er også fuldstændig forelsket i dem - de er så fede, men er bare rigtig bange for at kæreste ikke ville kunne se nødvendigheden i sådan en. Men på den anden side koster en pusletaske til en Odder barnevogn også 500 kr?

Jeg tror også jeg måske vil lede efter en brugt model, det lyder som en god ide - et godt kompromis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.