Mettemus skriver:
Vi er blevet enige om barnevogn (læs: jeg har fået ret og lov til at bestemme!), og er blevet lovet en kiggetur i babysam inden længe. Glæder mig! Bliver skrukx10 når jeg ser de fine små ting
Det er som om alting bare bliver sødere i str. mini!
Hmm her hos mig sys manden barnevognen jeg gerne vil ha er liiidt for dyr, men jeg kan bare ikke stå for den, mener det er en TRILLE GIGANT og så er den med ko betræk indvendigt og det er bare sååå sødt!!! Hmm men ja budgettet er også lidt starmt når den ene af os(mig) kun lever for en SU..
Kan nu godt forstå du glæder dig hihi, jeg glæder mig også rigtig meget til at jeg skal ud og shoppe til den lille spunk i maven, men jeg må lige væbne mig med lidt tålmodighed, for der går trods alt lidt endnu før jeg er i 2. trimester hehe..
Ja fuldstændigt, ALT er vildt nuttet og lækkert i str. lille bitte og når jeg er ude at handle i en ganske alm. super best, så finder jeg mig selv henne i baby afdelingen af en eller anden årsag, årh de små sutter der, jeg kan bare slet ikke vente til det blir januar hehe.. 
Anmeld