Vejedag nr 9, den 18/6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2008

Honningblomst

Jeg spiser bare sundt....sådan her jeg gjort når jeg skulle tabe en masse kilo efter graviditeterne. Har alle gange vejet 87 kg da børnene var nogle måneder og så var det bare afsted derned af...
Nu havde jeg så lige fem kg mere end jeg synes godt om, så de er heldigvis ved at være væk.
Så sundhed og sund fornuft her....Skal du tabe sig eller??
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2008

linemus

Jeg fik vejet mig i går, og den sagde 65,8 kg. Så det er 2,5 kg siden forrige mandag altså 1,5 uge. Wauw, det er jeg temmelig godt tilfreds med. Planen var egentligt at jeg skulle følge ww, men efter første dag opgav jeg, for orker ikke alt det vejen og regnen ud. I stedet spiser jeg fornuftigt dagen igennem, og så er der stadig plads til en is de aftener, vi skal hygge lidt. Men det var også vildt hvad jeg spiste af chokolade og kage før, så det hjælper jo at skære alt det væk.

Dejligt med et godt resultat - det holder lige motivationen oppe et stykke tid endnu :)

Knus Line

Anmeld

20. juni 2008

ka li ja

ja min vægt kan man vidst kalde elevator agtig!!! jeg har tabt næsten 3 kg siden onsdag!!! hmmm

Anmeld

20. juni 2008

linemus

ka li ja skriver:

ja min vægt kan man vidst kalde elevator agtig!!! jeg har tabt næsten 3 kg siden onsdag!!! hmmm

Kan det være håret, der blev klippet af??

8D

Anmeld

20. juni 2008

EliasNoah

Eva skriver:

Jeg spiser bare sundt....sådan her jeg gjort når jeg skulle tabe en masse kilo efter graviditeterne. Har alle gange vejet 87 kg da børnene var nogle måneder og så var det bare afsted derned af...
Nu havde jeg så lige fem kg mere end jeg synes godt om, så de er heldigvis ved at være væk.
Så sundhed og sund fornuft her....Skal du tabe sig eller??
Knus Eva..

Hej Konrads mor:D

Ja... jeg vil gerne tabe mig et par kg eller 7. Jeg vejer mindre nu en da jeg blev gravid men hænge dellen stikker mere ud og er langt mere synlig end første gang.:(

Jeg er begyndt at løbe 15 min og tager 60 mave bøjninger hver dag. Jeg spiser sund og får ikke mælke produkter, hvidt brød, ris og pasta.

Jeg har ikke dyrket nogen form for sport i flere år, så jeg håber da det "virker":)

Knus Camilla

Anmeld

20. juni 2008

ivfmarie

ka li ja skriver:

Eller har du været på lokum - you know... nr 2?

Anmeld

20. juni 2008

ka li ja

hahah hold op i er sjååve!!! lol

ja det er sikkert bare hår;):D og lort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.