Vejedag nr 9, den 18/6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.377 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. juni 2008

ivfmarie

Det var så en uge mere.... For mit vedkommende var det en uge på sofaen med dårlig fod og megakvalme.

Men det ser godt ud på vægten:

i dag: 65, 0 kg
i onsdags: 67,7 kg

Det er jo lidt vildt, men det skyldes selvfølgelig de næsten 4 dage uden fast føde. Nu håber jeg bare at det ikke er det hele der kommer på igen nu hvor appetiten er kommet tilbage.

Marie - måske kun 1 kilo til målet nu... :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2008

ka li ja

hmmmmm ja det må man sige var et ordenligt hop. måske jeg ogs skulle få opereret foden!! eller bare få narkose... problemet er bare at jeg ALTID kan spise......

jeg har taget 1 kg på!!!!! ups.... jeg har bestemt mig for at jeg hellere må tælle point igen, for det her`på slum noget´dutter bare ikke....
det er min rygrad slet ikke stærk nok til endnu;)

karina - pisse træt af sig selv -men skal heldigvis ned og klippes om lidt!!

Anmeld

18. juni 2008

SaNiNa

iiih tror ikke jeg kommer på vægten i dag men så når jeg det nok i morgen men har vist ikke rigtig tabt mig

Sanne "som bare venter på 1 oplysninger mere fra huset"

Anmeld

18. juni 2008

Mathilde

Tja her siger vægten det samme som i sidste uge:S øv øv... jeg synes det går lidt langsomt for tiden.
Eller første gang jeg hoppede på vægten i morges sagde den -500g, men da jeg prøvede igen, stod den på det samme som sidste onsdag:(

(H)Mathilde

Anmeld

18. juni 2008

Mor-jannie

hopper på i morgen tidlig....:D

Anmeld

18. juni 2008

Lsh

Siden sidst har jeg tabt 700 gram. Det er ikke meget; men jeg er godt tilfreds eftersom jeg har syndet meget i weekenden :$
I alt er jeg oppe på at have tabt mig 7,2 kg ;)

(H) Luise

Anmeld

18. juni 2008

SaNiNa

nåede at komme på vægten og har tabt 900g rimelig ok alt efter hvad jeg har spist... "vi fik en skovsø is med mange kugler"

Anmeld

20. juni 2008

ivfmarie

Det er ikke mange der har været på vægten i denne uge...

Har kuren fået sommerferie?

Marie - der spiste kage igår >( har ellers været clean i 3 uger!

Anmeld

20. juni 2008

Honningblomst

Selvom jeg ikke rigtigt har været med...så kan jeg da sige at jeg har været på vægten, også i dag...;) og jeg har nu tabt fire kg i de fire uger jeg har været i gang.
Så vægten er 64 kg og jeg mangler kun 2 kg og så er min vægt perfekt til min krop...skulle gerne være der om to uger...
God slankning til alle jer smækre tøser...
Knus..

Anmeld

20. juni 2008

EliasNoah

Halløj,

Jeg følger lige med på side linien.

Hvad gør i for at tabe jer? Følger i bestemte kure eller en homemade?

Kh Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.