Uh,skal til samtale på ønske arbejdspladsen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. juni 2008

Anonym trådstarter

Hej tøser..

Skriver lige det her anonymt,så der ikke er nogen fra mit nuværende arbejde som måske læser med...you never no..

Men jeg skal til samtale på en afdelingen som er mit højeste ønske at komme til at arbejde på! Nemlig neonatalafdelingen! Jeg GLÆDER mig! :D Og samtidig er jeg sindsyg nervøs! :S Håber at det bliver mig... Men hvis det er arbejde hver anden weekend eller 12 timers vagter hver 3. weekende,så skal det bare ikke være nu.. Men nu må jeg jo se :)

Ville bare lige dele glæden med jer :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2008

ivfmarie

uhhh, pøj pøj!
Jeg forstår godt din anonymitet... det føles lidt som utroskab at søge nyt arbejde når man allerede har et.

Marie - der lige har "slået op" med mit gamle job

Anmeld

18. juni 2008

Loggidut

du har xéde fingre herfra!

go for it!

Anmeld

18. juni 2008

Marco2

Jamen krydsede fingre.

Men fåårk jeg tror det er et hårdt arbejde. Især når man selv har en bette. Tror simpelthen ikke jeg ville have psyken til det. For der må uanset hvor gode vi er medicinsk, være mange små børn der dør sådan et sted... Men samtidigt må det også være et givende sted at være. Ihvertfald et sted hvor "stemningen" svinger mere end på en "normal" arbejdsplads...

Men pøj pøj...

AG - som kun arbejder med "døde" ting

Anmeld

18. juni 2008

Plysbjørnen

krydsede fingre fra mig også...

håber virkelig du får det...

Betina1978

Anmeld

18. juni 2008

Anonym trådstarter

Så har jeg været til samtale. JEg synes at det gik godt og de var bare rigtig søde alle 4!! Yaks,man får svedige hænder af sådan en flok.. Får besked imorgen eller fredag... :S

Anmeld

18. juni 2008

ivfmarie

spændende... og så får vi vel også besked?

X

Anmeld

19. juni 2008

Anonym trådstarter

JUBIII!!!!

JEg fik jobbet!!8D

Nu skal jeg bare have sagt op på jobbet... 8(

Anmeld

19. juni 2008

ka li ja

fedt!! ja på den i morgen;)

Anmeld

19. juni 2008

Nadi

Ej drømme afdelingen! Når (og hvis) jeg bliver sygeplejerske vil jeg også meget gerne på neonatalafd. så forstår helt klar din begejstring :)

HELD OG LYKKE

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.