molo tøj til piger søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
966 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. juni 2010

line melias mor

er forelsket i molo tøj. så hvis nogen herinde har noget til salg i størrelse 68/74 vil jeg gerne købe det. har rimelig meget men måske man kunne finde noget man ikke havde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

lisbethita

line melias mor skriver:

er forelsket i molo tøj. så hvis nogen herinde har noget til salg i størrelse 68/74 vil jeg gerne købe det. har rimelig meget men måske man kunne finde noget man ikke havde

Hejsa. Der var molo udsalg i KBH ikke for længe siden. Der skulle du vist liiiige have været forbi, fnis :-) Jeg var der desværre ikke selv. 

God weekend :-)

Anmeld

6. juni 2010

line melias mor

Hejsa. Der var molo udsalg i KBH ikke for længe siden. Der skulle du vist liiiige have været forbi, fnis :-) Jeg var der desværre ikke selv. 

God weekend :-)

åhhhh hvor træls det er da gået min næse forbi.

god weekend til dig os

Anmeld

6. juni 2010

Maise

jeg har lidt forskelligt til salg løbende. er selv glad for molo. her er nogle billeder af det jeg har for tiden. jeg har også andet tøj. bla. ida t velour dragter, katvig velour dragter, norlie og tommy hilfiger cardigan i strik og andet fint. alt i str. 68. alt dette tøj er også i størrelse 68. Du kan jo lige skrive om der er noget af dette du er interreseret i og så kan jeg beskrive og varen er ny, god men brugt eller i slidt kategorien.

mvh Maise

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juni 2010

line melias mor

3 6 og 7 hvad skal du ha for det

Anmeld

6. juni 2010

Maise

hvad siger du til 350 pp ??

Anmeld

6. juni 2010

line melias mor

det lyder GENIALT kan ikke få armene ned jubiiiii. du skriver bare hvad porto blir så sætter jeg pengene ind. hvad for en bank har du ?

Anmeld

6. juni 2010

Maise

line melias mor skriver:

det lyder GENIALT kan ikke få armene ned jubiiiii. du skriver bare hvad porto blir så sætter jeg pengene ind. hvad for en bank har du ?

kanon. jamen hvis jeg sælge på billigste vis som er b-post og maxibrev, kan det sendes for 40.50. så ialt 390.50. jeg har danske bank, men sender dig lige et personligt brev her på baby med mine kontooplysninger, så skal du bare sende mig din adresse.

tak for handlen.

mvh maise

Anmeld

6. juni 2010

Laulund87

line melias mor skriver:

Jeg har en molo dragt til salg herinde under"heldragter til salg. Super søde!"

Anmeld

6. juni 2010

line melias mor

Laulund87 skriver:

Jeg har en molo dragt til salg herinde under"heldragter til salg. Super søde!"

åh ja den har jeg den er så lækker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.