Anne85 skriver:
Tillader mig lige at oprette den herinde også 
Jeg synes hele tiden der oprettes indlæg om den frygtelig ulidelige laaaaaaaaange ventetid - og ihhh hvor kan jeg huske det fra første gang. Jeg var SÅ utålmodig
Denne gang synes jeg tiden flyver afsted... hver eneste torsdag tænker jeg - hold da k... - så røg man ind i endnu en uge
Jeg er slet slet SLET ikke nået dertil hvor jeg ikke gider mere... altså jo - forstå mig ret - jeg glæder mig helt ubeskriveligt til at møde vores lille prinsesse og glæder mig til at komme af med dne tunge mave - MEN jeg er faktisk ikke helt der endnu hvor jeg både praktisk og mentalt tænker SÅ - NU er vi bare 100% klar til du melder din ankomst.
Måske det er fordi det er anden gang og jeg har rigelig at se til med min dejlige dreng på 2 1/2... men måske det er fordi jeg har "lært" fra sidst og kan huske hvordan den første tid med bebs var... men jeg NYDER at jeg lige nu har tid til en masse ting som jeg garanteret ikek får tid til før om hundrede år igen 
Så derfor tænkte jeg om ikke det var muligt at oprette en tråd med gode råd til hvordan man bedst muligt fordriver ventetiden?? Jeg kunne helt klart godt bruge lidt fif fra jer (for lur mig om ikke utålmodigheden kommer snigende ind på mig inden længe) - og her skal I ihvertfald blive BOMBARDERET med hvad JEG får tiden til at gå med 

For det første så NYDER jeg bare at tage tingene i stille og roligt tempo... NYDER at hygge længe om morgenen med sønnike inden han skal i vuggestue, NYDER at holde fridage med ham, NYDER at hente ham tidligt og rigtig have god tid til at tage flere timer om at gå hjem - snakke om hvert et blad og hver en pind vi ser på vores vej (ALT skal undersøges når man er 2 1/2
). Og i disse dage så NYYYYYDER jeg bare det skønne vejr - ja, gu er det varmt at være tyk - men jeg skal jo ingenting - så jeg kan jo bare dase rundt i haven - smide mig på et tæppe eller i en god stol - smække benene op, få lidt sol på min vinterblege krop, læse en god bog osv.
Og så går jeg bare og stille og roligt pusse nusser omkring hendes værelse osv..... har fået vasket alt sønnikes gamle baby legetøj (billede 3, 4, 5), vasket alt babytøj (billede 30). Jeg har syet nyt betræk til puslepuderne - både til den på badeværelset (billede 12) og til den på hendes værelse (billede 22). Har (fået) syet nyt betræk til puslepuden (billede 6 og 7). Syet kravlegårdstæppe + små poser til legetøj (billede 9, 10, 11). Betrukket diverse gamle skokasser med fint gavepapir (billede 13,14, 20). Købt den sejeste drengedukke (MED tissemand), en gammel vugge som jeg har malet mm. og pakket den ind som storebrorgave (billede 2) + en sej ridedrborg (faderen mente absolut ikke man kunne gi en dreng en dukke - så der skulle også være en maskilin gave
) (billede 25). Lavet en ugle - som jeg har en ide om jeg skal have lavet flere af og så have lavet til en uro (billede 1). Betrukket lærreder med stof til billeder (billede 15). Syet forhæng til storebrors højseng + sengetøj (billede 8). Lavet en opslagstavle til hendes værelse (billede 17). Fået min elskede mormor til at lave det fineste legetæppe (billede 18). Syet sengetøj (eller rettere - fået en veninde til det
) (billede 19 + 23). Fået udfyldt de første sider i hendes babybog (billede 24). Er godt igang med en scrapbog over graviditeten (billede 26). har farvet gamle stofbleer, vaskeklude og bodyer til den store guldmedalje (billede 27 + 31). Malet en gammel sættekasse og betrukket hver rum med fint papir (billede 28 + 29). Og så har jeg en opskrift liggende på nogle søde ugler jeg vil prøve at sy - og nogle fine små bolde - og en masse masse andet 
Derudover har jeg brugt ALT ALT ALT for mange penge på internet baby shopping - og haft ALT for mange ture ud til "kære børn" og "babysam"... men iihhhh hvor er det hyggeligt 
Jeg har syet gardiner til sønnikes legehus. Gjort haven sommerklar. Lavet en ordentlig røvfuld mad til fryseren (men tror jeg vil lave noget mere - det er simpelthen så fedt at ha). Gjort rent i hele hytten (altså sårn VIRKELIG - haft alt ude af alle skabe og fået tørret hylder af, afrimet fryser, gjort køleskab rent osv osv - alt det som JEG ihvertfald ikke lige når i den almindelige daglige rengøring).
Tja... mon ik det var det... det er ihvertfald lige hvad jeg kan komme på nu 

Hvad med jer andre.... hvad får I tiden til at gå med... kom endelig med gode fif - nu er alle punkter på min to-do-liste snart nået så jeg trænger til flere ting at give mig til
Jeg kunne frygteligt godt tænke mig at lave nogle af de der ugler, som er på billede 1. Har du noget mønster eller noget til den? har du lavet dem i stof eller papir?