Uhhh... God tråd
Jeg startede jo desværre ud med at snuble, træde over og falde og derved rive ledbåndenen over i min venstre fod
, så det kostede mig lidt tvungen tid på sofaen, da det ikke er særlig optimalt at hoppe rundt på et ben, 30 uger henne...
Men da jeg så begyndte at kunne humpe rundt, gik jeg igang med tømme vores "kontor" som ligger op til stuerne. Jeg slæbte alt, og det var ikke så lidt, ind i stuen, fik malet derinde og gjort grundigt rent. Så gik turen til Ikea for at købe rumdelere og bord og kasser til opbevaring og nu er værelset blevet superlækkert legeværelse til drengene, og deres værelse som før husede alt deres legetøj, samt senge, er nu blevet tømt for legetøj, og kun deres senge og lidt bøger er tilbage derinde, og det har givet en helt anden ro omkring sengetid. Og Anton på tre år fik sin længe ønskede højseng med rutchebane
Så fik jeg ryddet ud i alle de kasser og skrammel der nu stod i spisestuen.. Og da jeg var i Ikea, købte jeg da lige nye reoler til sofa-stuen, så der fik jeg smidt de gamle ud, fik ryddet op i alt det skrammel man samler sammen, Så nu er der også "nyt" og lækkert.
Så fik hunden den helt store omgang. jeg fandt en loppe, og det satte lige furien igang med at vaske alle hans ting, give ham loppekur, og så fik jeg slået vores støvsuger ihjel ved at være lidt for hård i min rengøring af sofaen. så ud og købe nyt støvsuger vidunder...
Så fik jeg smurt barnevognsstel, vasket alt af, vasket babytøj, ammepude (som der så var hul i, så vaskemaskinen spytter stadig kugler ud med jævne mellemrum), lift, dyner, luftet madrasser, osv...
Så skilte jeg en seng ad og fik den ned i stuen, og det er blevet populært. Drengene ligger der og læser i bøger og tumler, for man har fuldt overblik til begge stuer, gangen med trappe op til, det nye legeværelse samt køkken, så den er meget brugt, selvom den egentlig var regnet som kommende fødebriks.
Alle babys ting, dog ikke legetøjet, for det skal han jo ikke bruge i starten, er vasket og lagt i skuffer og skabe.
Så har jeg fået shoppet de ting jeg skal bruge i forbindelse med hjemmefødsel, så på fredag er det bare go go go...
Så indtil fredag ligger jeg og sover, hviler og slapper af, så vi ikke risikere at han finder den sidste vej ud, for jm var ikke i tvivl om, at han havde fået øje på lyset for enden af tunnellen, og det vidner hans hoved om- det står allerede fast, og slimproppen gik for 14 dage siden...
Anne: hvor har du dukken fra??? Jeg vil gerne have to drengedukker til de to store, når nu de får en lillebror